[XOne] Tales of Vesperia [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 4 nov 2009.

  1. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Skill nee, wel een naam, die je nodig hebt voor een Achievement. En een aparte achevement als je alle recepten hebt geleerd.
    Maar daarvoor hoef je het niet echt alleen te doen;
    na elk gevecht kun je koken. Niet alleen om je HP mee aan te vullen maar ook om bv in je volgende gevecht sterkere magische aanvallen te doen.
    Zeer handig als je een Boss-battle nadert! Zo heb je in principe alvast een head-start.:)

    Het is niet de meest spannende sidequest, maar zeker wel een nuttige waarmee je makkelijk en cheap je krachten aanvult/versterkt.

    Ik ben op het moment bezig met de Rita Grade-farming truck zodat ik alles wat ik wil mee kan nemen naar mijn 2de playtrhrough.

    Ik heb hetb spel al een tijd geleden uitgespeeld, maar na een flinke rust periode begint het weer te kriebelen, en wil ik het spel nog een keer opnieuw doen.
    Heb wat monsters v ergeten te scannen, dus die neem ik nu mee. Heb er echt zin in!

    Dit in tegenstelling tot FF13....ik blijf het spelen van die game maar uitstellen.
    Eerste keer dat ik dat met een FF game heb.
    Normaal speel ik die in 1 ruk uit, maar ik trek het deze keer echt niet.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2010
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, ik krijg ineens een andere battle theme, en die lijkt verdacht veel op de battle theme van Golden Sun (mijn alltime favoriete game <3 ). Oh man, dit spel is gewoon zo ownage... Lang geleden dat ik me zo erg in een RPG heb kunnen verdiepen. Ik had in het begin mn twijfels over de story, maar dit is echt een episch spel!!
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Tuurlijk, Star Ocean is er niks bij.

    <hides>


    En de nieuwe PS3 versie wordt misschien wel niet uitgebracht voor de EU & VS, heiligschennis!
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.599
    Leuk Bevonden:
    8.701
    Heb je hem nou al eens gespeeld? :+

    En ik hoorde juist dat ie waarschijnlijk wel naar het westen zal komen.
     
  5. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ja, en ToV is echt de betere game.\o/
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou je niet zeggen ;)
     
  7. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Ik heb de internationale versie van Star Ocean deze week ontvangen. Stukje gespeeld, maar ik ben nog eerst bezig met Blur.

    Vesperia zou ik nog graag eens willen doen op de PS3, maar de release wordt misschien in EU en VS geannuleerd. :eek:
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Onlangs toch dit spel maar aangeschaft. Na Magna Carta 2 was ik opzoek naar een nieuwe RPG en volgens velen was dit een juweeltje.

    Ik ben nog niet ver (zit nu in Halure), maar het spel heeft me nu al gepakt. De graphics zijn tot mijn verbazing zeer goed te noemen (iets wat ik niet had verwacht) en de gameplay en muziek zijn ook van zeer goede kwaliteit.

    Als ik vanavond terug kom van werk, gelijk maar even verder want dit smaakt naar meer, veel meer \o/
     
  9. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Grrr... Ik krijg die Secret Mission van Outbreaker (in die woestijn) maar niet! :mad:
    Iemand tips?
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand tips voor Gattuso? :mad: Op de 1 of andere manier lukt het me niet hem te verslaan |:-
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Tada.
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    En anders misschien even wat levels omhoog?
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Alweer iemand die moeite heeft met Gattuso. Misschien moeten we die tips vastleggen in de openingspost? :)
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over skills:
    Als ik bijvoorbeeld resist (+5% defense) en resist 2 (+10% defense) enable, krijg ik dan +15% defense erbij?
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand tips voor Barbos?
     
  16. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Barbos, die vond ikzelf niet zo lastig.
    Je moet gewoon zorgen dat je die bruggen stukmaakt zodat hij geen reinforcements kan sturen. Zodra je allemaal die zwakkere enemies hebt verslagen moet je gewoon Barbos combo-en tot ie dood is.
    Je moet btw wel wat lemon gels bij je hebben voor HP en/of TP.
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Heb hem inmiddels!
     
  18. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste 30 uur waren leuk, daarna mist ik variatie.. Ik denk dat Eternal Sonata mijn favoriete rpg is :) veel lopen grinden enzo, en het stopte ongeveer wanneer ik het leuk vond. Verder ook heerlijke muziek _O_
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Eternal Sonata heeft variatie wil je zeggen? 8)
     
  20. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen, de enemies in die game zijn al helemaal eentonig. Ze veranderen steeds gewoon van kleur en that's it.

    Nee, geef mij maar ToV dan. Ik heb ES uitgespeeld, maar vind ToV toch een heel stuk beter. Vooral die endingcutscene van ES vond ik bagger...
     

Deel Deze Pagina