Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
  3. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn Xbox360 zojuist in een doos op laten halen door de UPS medewerker. Maar ik ben helemaal vergeten de harde schijf eruit te halen!! :confused: Zorgt dit voor problemen? Ben ik nu mijn harde schijf kwijt, sturen ze hem mee terug of krijg ik een nieuwe? Als iemand zou kunnen antwoorden, graag!

    Mvg,

    Maikel
     
  4. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is zeker een probleem aangezien je hem er normaal moet uithalen! De kans zit er dus dik in dat ze er niet op letten en je gewoon een andere xbox meegeven met nieuwe HDD..

    Ik zou zo snel mogelijk contact opnemen met Xbox support en je probleem daar melden. Liefst nog probeer je daar zelf het nummer van hun hersteldienst vast te krijgen zodat je het zelf wat kan opvolgen en hun kan informeren de originele HDD terug mee te sturen voor hij verloren gaat met al je savegames.
     
  5. Prioriity

    Prioriity Guest

    begin gwn overnieuw met een nieuwe account en met (volgens mij) weer 6 maanden gratis xbl.
    over 6 verschillende accounts dan:p
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    :)
     
  7. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi wss bouwen ze die nieuwe 3d box er ook al in :p
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Interne Wifi en 250 GB had ik al verwacht. Hopelijk ook een betere grafische kaart!
     
  9. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom? Zodat je twee soorten spellen krijgt die niet compatible met elkaar zijn?
    Nee dank je.
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee, zodat spellen beter draaien. Veel games hebben toch echt nog veel last van frame drops en watniet.
    Beetje meer RAM voor de in-game guide kan ook geen kwaad dacht ik zo :thumbs:

    Mja dat zullen ze ongetwijfeld niet doen, die slim word gewoon een minder kolossale versie van deze doos met dat wifi dan en een normale HDD.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat komt op hetzelfde neer 8) Als een spel op 1 xbox beter draait zullen ze op den duur niet meer compatibel zijn met de oude xbox.

    Nieuwe grafische kaart kan je toch wel vergeten, dat gaat nooit gebeuren. Dan moet je toch echt op de PC gaan gamen..
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoezo? Er worden wel vaker nieuwe onderdelen in de 360 en ps3 verwerkt. Nieuwe moederborden, chipsets, optische drives etc. Nieuwe GPU zou ook best kunnen.
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Tuurlijk, de Jasper heeft ook een nieuwe GPU, maar hij is niet krachtiger dan de oudere GPU's. Dat is wat Ferry wil, maar dat is niet wat Microsoft wil. Het is juist zo makkelijk voor de ontwikkelaars om voor de console's spellen te maken omdat ze allemaal exact dezelfde hardware hebben. En natuurlijk is het voor de consument ook vreselijk klote als je net een 360 hebt gekocht, en microsoft komt opeens met een versie op de proppen die betere graphics kan produceren. Dat kunnen ze gewoon echt niet maken.
     
  14. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Sterker nog, een hoop spellen zullen ook niet (zonder patch) gaan werken. We weten hoe goed Microsoft is met Backward Compatibility..
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De graphics hoeven niet beter, maar de performance zou wel wat omhoog kunnen. Dus soepeler framerate en bijvoorbeeld een sneller dashboard. Dat is volgens mij wel te doen zonder patches of wat dan ook door gewoon voor een grotere memory overhead te zorgen.
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Memory Overhead is het probleem niet. De GPU is gewoon niet snel genoeg meer. 't beestje is tenslotte al 5 jaar oud.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou niet weten waarom er geen betere grafische kaart in zou kunnen (maar daar heb ik dan ook geen verstand van :) ), want dan zou de anti aliasing stukken beter kunnen.

    Dan hebben oude xboxxen gewoon meer kartels tov de nieuwe, maar beide kunnen gewoonde game spelen? Bij pc gaming zie je toch niet anders?
    Degene met de beste grafische kaarten zien meer/mooiere effecten dan iemand met een budgetkaartje, maar beide spelen dezelfde game.

    Ik heb er best geld voor over als ik de optie zou krijgen dat ik uit verschillende grafische kaarten zou kunnen kiezen ook al omdat de xbox een stuk goedkoper is geworden.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, maar reken maar dat je games krijgt die alleen werken op de nieuwe GPU. Zit daar niet op te wachten!
     
  19. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Misschien dat ze het later net als www.onlive.com gaan doen.
    Daar betaal je abonnementsgeld per maand en koop je de games niet. Deze worden door de server op 720p gestreamd.

    Je hebt dus geen games in bezit èn je kan het met een onboard lowbudget grafische chip in HD gamen.
    Zelfs met een simpele netbook of een pc van 10 jaar oud kan je alles spelen.
    Op dit moment alleen nog te spelen in de USA, omdat ze net zijn begonnen en veel servers moeten hebben om geen lag te krijgen.

    Let vooral op de prachtige controllers en de setup box.
    De toekomst van gaming?
     
  20. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn Xbox 360 controller heeft geen trilfunctie meer!
    ik heb de batterijen helemaal opnieuw opgeladen maar het werkt niet.
    zou ik deze controller gewoon naar microsoft kunnen sturen?

    en ik moet ook nog z'n T8H zien te vinden
    weten jullie ergens waar ik die kan kopen?
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina