[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 5]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door Arjan, 9 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De monitor moet minimaal een DVI (Digitaal) aansluiting hebben.
    De PS3 ondersteund namelijk geen analoog VGA signaal.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dan koop je een hdmi naar dvi opzetstuk en die sluit je aan op een dvi naar vga converter...

of wordt dat teveel van het goede? :+

3. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Oude Sony breedbeeld uit 2000. De PS1 kwam daar nog als extra meegeleverd 8)

4. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dat feestje gaat IIG niet door. Om eerlijk te zijn, wil ik niet gamen op(/met?) met mijn beeldscherm. Daarvoor heb ik een TV en zoals Kevf had aangegeven, is een HD TV beter voor de PS3. Ik heb ook een nieuwe TV nodig, dus dat gecombineerd met een PS3 is niet zo een slecht idee. Op Mediamarkt zijn er al een aantal mooie televisies te vinden voor 300+- euro. Simpelweg, ik moet het eerst maar doen met me kleine SD TV totdat ik genoeg geld heb voor een grotere TV met HD (ready).

Als ik het goed begrijp moet ik dus een aparte HDMI kabel kopen?

Ps. Kevf, de PS3 komt waarschijnlijk ipv de pc wegens verschillende redenen.

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb een tijdje geleden mijn HD-decoder aangesloten op een crt via scart (rgb).
    Film1HD (Charlie and the chocolate factory) zag er beter uit dan de dvd-versie.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kunnen we alsnog een keer gamen ;)

volgens mij las ik laatst iets over een bundel MET een kabel......

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Het updaten van de PS3 (FAT) is nog een steeds voor eigen risico? :{ Of is het inmiddels (eindelijk) opgelost?

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoooooon updaten ;)

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De huidige firmware is van 22 April dus Sony heeft nog steeds het probleem van stervende FAT's niet opgelost.
    Heb gelukkig nog steeds geen problemen met mijn launch versie.

10. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jaja :p

Lekker van Sony...|:-

11. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb momenteel de ModNation Racer bundel op ogen met de SLIM 250 GB. Ik denk dat ik de console ga kopen bij Intertoys, tenzij iemand anders een betrouwbare winkel kent. Zijn er daarnaast nog aanraders voor de PS3? Zover is het zeker dat, mits ik de PS3 haal, LBP, ModNation, Infamous, Uncharted 2, Demon's Soul, God of War 3 en misschien Killzone 2 haal.

IIG, bedankt voor alle antwoorden. Ik kan dus gewoon mijn huidige TV (Grundig Davio...)tijdelijk gebruik voor de Playstation 3 totdat ik een HD (ready) TV heb.

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Sony kan de problemen heel simpel oplossen.
    Nu heb je 1 firmware die voor elke PS3's geschikt is , daarmee moeten ze stoppen omdat dat de oorzaak is van alle ellende.
    Ze moeten verschillende firmware's uitbrengen !!

13. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heavy Rain. _O_

Ik ga binnenkort ook God of War 3 en ModNation halen, ik speel momenteel nooit meer op m'n PS3 na het uitspelen van Heavy Rain en Little Big Planet en ik gebruik hem alleen afentoe voor het bekijken van wat Blu-Rays.

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Inderdaad.

Want heb de 80GB FAT nu inmiddels 3x opgestuurd en krijg telkens een refurbished of dezelfde terug.

Ik download iets van 15 MB ( add-on ) dat doet hij af en toe. Maar files groter als 50 doet hij gewoon niet. Constant op 14% dat hij ermee stopt.

Arkham Asylum
    FIFA World Cup 2010
    Killzone 2
    Metal Gears Solid 4
    Guitar Hero
    Paar van die Japanse kinder spelletjes
    Updates
    Add-ons

NIKS werkt. Bij 2 buren van me geprobeerd. Zelfde bestand gedownload ... wat hij dan wel doet, maar op 14% installatie doet hij niks meer. Dinsdag maar weer bellen. Ben het nu dus ook gewoon echt kotsbeu.

15. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Misschien vraag ik het hier verkeerd, maar waar kunnen er online (betrouwbaar!) PSN punten gekocht worden? Ben het aan het zoeken voor mijn broer. Gamecards.nu en GameCardsDirect hebben de variant van twintig euro helaas niet meer.

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Gister een nieuwe PS3 Slim gehaald, 120 GB model.
    Omdat ik wel trek had om al m'n games echt opnieuw te doen, heb ik m'n oude direct geformat, en aan de kant gezet.

Helemaal vergeten om nog even naar de Display Settings te kijken.
    Al even Google bekeken, maar daar zegt iedereen uiteraard weer iets anders.

Vroeg me af welke settings jullie gebruiken op een 1080p/24Hz LCD, en waarom?

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Zat een beetje die E3 trailers te kijken en zag het een en ander over 3d games zoals killzone 3. Je hebt hiervoor een 3d bril nodig maar moet je dan ook een aparte 3d televisie waar sony momenteel aan werkt?

Wil namelijk opzich wel een PS3 hebben maar als ik in de toekomst ook nog een 3d tv moet kopen om games optimaal te kunnen spelen laat ik hem liever even liggen en haal ik een nieuwe xbox mini....

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Yep, je hebt een 3D tv nodig en die zijn al op de markt maar zijn gewoon weg nog veel te duur. En het is geen xbox mini, maar een slim (die niet zo véél kleiner is dan de "fat").

19. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Details... :emo:

20. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij heb je gewoon de keuze om te spelen in 3D of niet. Misschien is 3D prachtig, maar misschien ook niet (Clash of Titans..). In ieder geval, ik denk en ik hoop vooral niet dat developers zich zo erg gaan richten op 'prachtige graphics in 3D' dat de 'normale' versie er onder lijdt. Echter wordt dit niet het geval, lijkt me.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina