[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferror

Ferror resU deretsigeR

Leuk Bevonden:
    0
    Meh. Dan moet ik hem nog 3x uitspelen. 1x als mannetje om met Tali of Miranda te batsen, 2x als femShep omdat ik liever tegen een vrouwtje aan kijk als ik speel dan met een mannetje, en mijn oorspronkelijke femShep waarmee ik ME2 heb uitgespeeld, een engineer is en dat reetbagger is op insanity.

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    en je insanity beter kan spellen met een level 1 (of vijf als het import is) aangezien je anders wel de levels hebt (plus gelevelde vijanden dus) maar nog geen enkele upgrade!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dat was inderdaad een tip van je. Probleem dat ik nu vast zit op het stuk waar je eerst twee blue suns turians tegenkomt die vechten met vorcha op de missie van Mordin recruit. Fokking klote die hondsirritante Krogans. :mad:

4. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ga hem pas weer spellen als de dlc op 15 juni online staat kan ik gelijk mijn shepard lvl 30 maken

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Heb je dan geen level 60 uit ME 1? Dan was het helemaal makkelijk geweest. ;)

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    GOD**** de ****** heb net de cerberus network dlc per ongeluk gekocht voor 1200 punten terwijl ik gewoon de de gratis code had :mad:|:-. Ik ben zo ontzettend kwaad op dit moment!@!@

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat is wel goed k hey.....nadeel van al die baggercodes en het wordt alleen maar erger

is er al een optie dat je helm af kan met al die fancy pakjes? Ik trek ze nu gewoon niet aan omdat ik er dan debiel uit zie in de conversaties.

edit: waarom kan ik in de citadel alleen terug naar de Normandy en een nieuwe squad uitkiezen? Alle andere opties zijn grijs.....

8. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    1: Nee, zal ook nooit komen ook niet. De armors met de helms zijn als 1 gemaakt. Bioware zei dat dit een bewuste keuze was.

2. Ben je al door de security heen gegaan? Er zitten een aantal delen bij die quest-gebonden zijn - de andere opties zouden oranje moeten zijn zodra je door de security heen bent gekomen.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Mag ik even lachen? :+:lol:

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ja ben ik al doorheen gegaan, ook met die kerel lopen lullen van security en ik kan in de eerste zone met de nachtclub gewoon komen. Ook per ongeluk

die journaliste voor d'r kop geramd
    :+

Ik snap er niks van, later nog een keer teruggekomen, kon het weer niet. Ik word gek als het een bug is. Maar verder; wat een spel. Dat stuk met Jack :cool:

Jack <3 x1000

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Dan moet je haar eens nemen. :+

Tali is nog maagd, duidelijk, maar Jack krijg je echt een heel wilde nacht van. :+

12. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Jack heb ik zelden gebruikt....wat een irritante bitch zeg..:mad:

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ze is wel goed in bed. Lekker wild. :+

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Tsss, Jack's paragon side is heel erg sterk - misschien wel de meest emotionele van alle LI.

Jack <3

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Jack is juist cool. Maar paragon? Renegade/paragon gaat toch alleen op voor Sheppard?

Verder druk ik trouwens altijd op LT/RT als ik het in beeld zie verschijnen, wil weten wat er gebeurd.

Ben verder een asociale lul naar mijn soon to be enemies en vriendelijk tegen mensen die hulp nodig hebben. Beide zijn dus in balans.

Alweer 10 uur er op zitten 8)

Is deel 2 langer dan 1?

Over de krogan

meesterlijk stukje als je hem bevrijdt. Je voelt gewoon dat je hem hard moet aanpakken

16. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Heb een hekel aan jack. Echt minst nuttige party member met haar slechte adept powers en kut shotgun! lang leve de rest van de karakters!

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    kan mij die powers schelen, ze is gewoon badass.

Ben in mijn schip aan het aanpappen met mijn secretaresse. De chick uit ME1, Ashley, was niet zo amused om mij te zien. Trut -_-

(had een relatie met haar)

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Sorry, maar ik vind freaks niet zo aantrekkelijk.
    Geef mij maar Miranda.:9

Ja.
    Al komt dat voornamelijk doordat je meerdere personen moet recruteren.

Amen!

Slet!\o/

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tot die conclusie kwam mijn vrouw gisteren ook al :+. Hoop wel dat ik Jack een keertje kan verleiden zonder dat zij het door heeft.

Wat dat betreft mag die relatieshizzle wel wat meer in games, beetje de playah uithangen, je weet toch...... 8)

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Kelly is geen LI zoals Tali, Miranda, Jack, Thane, Garrus en Jacob.

Verder kun je met Jack 2 kanten op; de renegade kant van de romance - eigenlijk gebruik je haar dan zoals iedereen. Of de paragon kant - waar ik zelf voor zou gaan.
    "You eyeing me up? Because if this is just about sex, maybe you should just fuckin' say so." - als je dan ja kiest heb je de renegade kant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina