[PS4&PS5] Demon's Souls

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 25 apr 2009.

1. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  2. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren weer verder gegaan met deze game en zit er weer helemaal in! Nu van alle levels de eerste bazen verslagen. Merk wel dat ik als Thief, erg veel magic gebruik :p Doet lekker veel damage :) Vanavond nog even kijken hoe ver ik kom bij de tweede bazen!

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dat de game hier zou floppen...

Deze game verdient gewoon een EU release en een goede marketing. DS als te niche af doen is gewoon doodzonde voor de gamers die hem daardoor laten liggen. Maar inderdaad... de echt geinteresseerden hebben DS al maanden geleden geimporteerd.

Ik heb DS twee keer uitgespeeld en dat is veel voor mijn doen (ik speel zoveel verschillende soorten genres en ook nog platformen dat de meeste games na één playthrough meestal de verkoop in gaan). Het is een spel dat niemand moet missen, zolang je de harde mindset van DS aan kunt. Heb je geen behoefte om echt te overleven in een game, dan heb je bij deze game niks te zoeken. Wat dat betreft is het net zo goed een survival game als een actie/RPG game.

Damn... ik krijg nu echt zin in een Monster Hunter op de PS3, waarom brengen ze die niet uit? Zou niet weten waarom ik nu ineens op die game kom. ;)

Laatst bewerkt: 3 mei 2010
  4. meteorwings

meteorwings Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga m zeker nog wel een keer halen alleen weet ik nog niet wanneer. Ik weet dat er in deze game veel tijd gaat zitten en momenteel heb ik t wel druk met school e.d.

Dus ik kijk nog wel of ik m laat importeren of dat ik wacht op de EU release!

5. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nog krap 2 maanden voor de EU release. Als die versie nog extra content heeft ook zou ik daarvoor gaan.

Laatst bewerkt: 5 mei 2010
  6. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    DAMN! Na dik een kwartier vechten tegen de FlameLurker op het laatste moment door een stom foutje afgemaakt worden :mad: Soon opnieuw proberen en dan gaat 'ie eraan!!! :D Vreselijk verslavend spel dit :)

7. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Een artikel over het succes van Demon's Souls:

Eurogamer

Beste game met de slechtste distributie campagne ooit. Nog een paar weken wachten. :thumbs:

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik ben toch van plan de game te kopen.

Maar zou ik hem dan importeren, of toch nog wachten op de Europese versie?

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    EU release in juni en je krijgt er nog een paar extra's bij ook (niet veel, in ieder geval een extra wapen). Het is een soort GOTY edition wat ik begrepen heb. De keuze lijkt mij duidelijk.

Wel doen, ander mis je één van de betere games op de PS3.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar hij is bij VGP nu maar 35 inclusief (en daar zit ook OST en een artbook bij) :+

11. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ah zo, keuzes keuzes -XboX- Freak. Dan moet je gaan waar jij je het beste bij voelt. Ik denk alleen dat de EU versie binnekort ook niet zoveel meer zal kosten (importeren).

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Veel belangrijker: welke servers zijn het drukst.

Ik denk bijvoorbeeld niet dat er op de Aziatische servers nog veel gebeurt.

13. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet eens welke versie ik heb joh :p Hoe kan ik dit zien?

14. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    DS is nog mateloos populair in Azie.

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik sta nu echt op het punt hem te bestellen bij VGP :+
    Dat is dan dus de USA versie. Zullen daar nog genoeg mensen online zijn?

16. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Je praat alsof dit spel al jaren oud is joh. De US release is van.... begin dit jaar ofzo?

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Haha ja okee :)
    Maar het zou ook zo lullig zijn als het online dalijk helemaal dood is :+
    Maar daarmee wil je zeggen dat het niet uitmaakt? :9

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dit is geen MMO, je speelt maar met kleine groepjes. Er zullen heus genoeg mensen deze game spelen. Als je het niet vertrouwt zou ik voor de EU release gaan.

Eerlijk gezegd weet ik niet of je seperaat de servers kunt kiezen, dacht het niet. Maar gezien de grootte van de VS markt...

19. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb op de DemonWiki gekeken die in de startpost staat. Er werd vermeld dat de EU versie van DS 25 juni uitkomt, klopt dit? Volgens mij zei Zifnap dat deze versie ook een aantal extra's zal bevatten. Enig idee wat?

Daarnaast staat er op de wiki ook dat de US aparte servers gebruiken. Hierdoor kunnen de mensen met de US versie van Demon's Souls niet spelen met mensen met een andere versie. Is het nu handiger om voor die versie te gaan? Volgens mij hebben de meeste XBW-ers ook het spel ge-import, dus als ik met hen zal willen spelen, is dat niet mogelijk. Zover ik weet, verkoopt MediaOffer ook de US versie, dus dan kan ik die halen...:eek:

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je kan alleen niet kiezen met wie je speelt. Geen chat, alleen maar gebaren en verder roep je mensen op via soulsigns......

klinkt kaal, maar zo past het veruit het beste :)

Deel Deze Pagina