Fifa 10 Jupiler Champions League [2.5 - 3*]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 6 jun 2010.

1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik zie ook dat veel nederlanders zo zijn maar die kan je niet wegtrappen. En andere buitenlanders zoals polen die zorgen ook voor overlast. Maar je kan niet alles aanpakken omdat we nu 1 Europa zijn!

Maar laten we het hier maar over het toernooi hebben, je kan de loting doen ;)

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Ik noem mezelf niet slim hoor, begrijp wel dat niet alleen marokanen moslims zijn. En die jongeren die overlast bezorgen en voor veel criminaliteit zorgen die zijn ondertussen de 3e generatie en zijn ook gewoon nederlanders. Maar het is wel is tijd dat iemand die hier komt een diploma heeft en zijn eigen inburgering betaald en niet uit een land komt zonder opleiding en hier maar gaat lopen aankloten en dat wij zijn inburgering gaan betalen. Vind wilders ook wel wat extreem maar nu gaan de andere partijen en ook aan denken en is VVD ook al streng met het toelaten van buitenlanders. Over 4 jaar word de PVV opgedoekt!

3. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused: nee, dat is niet wat ik zeg, ik zei dus dat niet alleen de moslimse gemeenschap voor problemen zorgt maar ook andere buitenlanders, hier staat helemaal niet dat ik ze over een kam scheer. Een marokkaan kan toch moslim zijn? het ging mij er alleen om dat geert wilders dus alleen de moslims aanpakt en niet de andere gemeenschappen die voor problemen (kunnen) zorgen.

maargoed, De loting:

fcdanny VS TBY83
    Tobias BB - Dyonko
    Ferron - Henrive
    mk katti - GodzVision
    Wfabian - Daz
    joris FR - Looney
    Jorrit010 - House
    EleqtriQue - Miem

De deadline is dinsdag 22 Juni, hier geef ik wat langer dan normaal omdat veel mensen wss het WK op de voet volgen

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  4. WFabian NL

WFabian NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    daz je gaat er (hopelijk) aan :)

5. EleqtriQue

EleqtriQue Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat is mijn punt. Wat is een Moslim? Over wie heb je het? :+

6. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het over de groep moslims die geert wilders als enige de zwarte piet toespeelt, de moslims die geloven in allah en zijn profeet mohammed, de moslims die de koran lezen, die moslims....
    Of dit marokanen zijn/turken of indonesiers maakt niet uit.

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kijk house hierom zeikte ik nou, ik wilde gewoon loten om tegen Tobias te spelen!

8. EleqtriQue

EleqtriQue Member

Leuk Bevonden:
    0

Dus het gaat jou om religie en niet om de daden van een persoon. Geert Wilders associeert Moslims namelijk met Marokkanen die overvallen plegen. Ik snap de link niet, omdat dat niets met religie te maken heeft maar puur met opvoeding en afkomst. Religie en afkomst staat los van elkaar.

Jou gaat het dus niet om de Marokkanen die overvallen plegen en mensen op straat lastig vallen, maar om het feit dat Islamieten (Turk, Indonesiër etc.) geloven in een bepaalde God en uit een bepaald boek lezen.

Oke, dat wilde ik even weten. :)

Edit: Was meer gericht naar mensen die klagen over Marokkanen/Moslims en op Wilders hebben gestemd, hoor jij niet bij geloof ik.

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Tegen Henrive, daar heb ik nog nooit eerder tegen gespeeld. :cool:

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ok skip die Wildersdiscussie en ga naar ASEL alstublieft. Ik trek die naam echt niet als ik net uit bed kom. 8)

Ik heb Ferron in ieder geval toegevoegd, heb het idee dat ik ga verliezen. 8)

/edit: kun je na Algerije Slovenie?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Is goed!
    Ik ga nu even wat FIFA spelen want dat heb ik ondertussen al een maand niet gedaan.. even inkomen. :+

12. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Lt_assassin

is de reserve voor dit toernooi ;)

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Mag ik mijn team nog veranderen naar Cardiff, want Blackpool heeft maar 2 sterren zie ik nu. :+

14. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    ja zal het ff veranderen ;)

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zal de loting nu opnieuw doen want de ploegen waren dus nog niet allemaal bekend!

16. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    ff lachen jongens.

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb je hem ook weer hoor, ga maar lekker weg als je weer een wedstrijdje verliest.

18. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    grappig joh, kapt Dyonko met zeuren begin jij ineens?? =(
    het ging mij er helemaal niet om dat de teams bekend waren, maar dat iedereen een team had, oftewel dat we meteen konden beginnen en dat iedereen actief mee doet in het topic.
    zullen we nu maar eens lekker gaan spelen tegen elkaar ipv telkens zeuren over helemaal niks?

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Mij moet je niet serieus nemen, verveel me een beetje :)

20. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar het wakkert weer gezeur aan ;)

Morgen wss potje spelen tegen Jorrit, benieuwd of ik van hem kan winnen..

Deel Deze Pagina