The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 12]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 12 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Damn, ik heb gisteren echt 2 gigantische glitches gevonden in de Arena. Nee, niet die ene dat je daar op die paal kan gaan zitten en dat ze jou dan niet kunnen raken :+
    Ze hebben allebei met sneak te maken, die ik nu op 79 heb zitten zonder bonussen.
    De eerste: Helemaal op het begin, als je de arena binnenkomt, moet je in dat stukje voor het hek waar je moet wachten helemaal links in de hoek gaan bukken. Dan je boog pakken, en alvast een pijl pakken. Als het hek dan open gaat, loopt je tegenstander meestal meteen naar het midden, maar omdat je in Sneak mode zit kan hij je niet zien. Als je dan meteen een pijl door z'n kop heen knalt wordt hij een stukje naar achteren geduwd, waardoor hij je niet meer kan vinden. Als je niet meteen schiet loopt hij automatisch een stukje verder en dan vindt hij je meteen. Maar omdat hij nu 50 centimer naar achteren staat wordt dat niet getriggerd. Dan kun je dus Sneak attacks op hem blijven geven tot hij dood is. :9
    De tweede is iets minder laf, maar nog steeds een glitch volgensmij. Als de poort opengaat moet je meteen naar de een van die palen toelopen en erachter gaan Sneaken zodat je tegenstander je niet kan zien. Hij zal dan wel op de paal af komen lopen, maar hij valt je niet aan (je blijft wel in combat mode). Vervolgens cirkel je met hem een beetje om de paal heen, totdat je een goede hoek hebt waarin je hem goed kan besluipen van achteren. Vervolgens pak je een dagger, en sla je hem in zijn rug met 6x Sneak bonus. Je zou verwachten dat hij dan meteen omdraait, maar om de een of andere reden doet hij dit dus niet. Als je een dagger hebt kun je gebukt snel genoeg aanvallen om dit zo te houden, dus kun je hem meestal in 5 of 6 klappen omver slaan, zonder dat hij terug aanvalt.

Ik heb gisteren in 1.5 uur heel de Arena uitgelopen omdat ik geen zin had om iedereen maar te gaan kiten als archer, of mezelf kapot te laten slaan door een Orc terwijl ik een klein zwaardje de lucht inhield. :+
    Ik heb hem al eerder wel normaal uitgespeeld, en dat was best te doen, maar als je dus een keer tegen een dik moeilijke opponent moet (bijvoorbeeld die 3 Argonian prisoners:x) dan kun je gewoon even deze tactieken toepassen en dan is het best te doen :thumbs:

EDIT: Wat ik ook nog had gedaan, geen glitch overigens: Ik had van de mages guild een Staff of Paralysis gekregen :+. Dat kan ook best nuttig zijn in de Arena. Gewoon even iemand 6 seconde op de grond gooien met die staff, en vervolgens helemaal overhoop slaan terwijl hij daar ligt en vervolgens op staat.:9 4 keer herhalen en je bent klaar.

Laatst bewerkt: 13 jun 2010
  2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nice. Die glitches heb ik overigens nog nooit van gehoord. Heb je wel alle updates geinstalleerd? Dat doe ik altijd wel. ;)

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zo ben ik ook die arenas ook begonnen, meteen aan het begin sneakshot met m'n boog, soms waren ze na een schot al halfdood 8)
    Heb verder wel moeten kiten en als melee wapen had enkel ik die Blade of Woe je bij de Dark Brotherhood krijgt dus de laatste duurde soms wel ff :+

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Lol, Blade of Woe is maar een keer echt goed van nut. Daarna is het gewoon een boterham mes. :+

En waarom verlaat dat mes wel je inventory van de DB questline, maar al die andere kleine kut quest items niet?

Vind dat zo vreemd.

Nu zit ik nog met kleine papiertjes voor de MG in mij inventory, terwijl ik die hele questlijn al gehad heb.

Overigens heb je voor de laatste missie van The Mages Guild niet die giga soul gem nodig. Hij is ook zo wel dood te meppen. ;)

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Gebruik gewoon Silence, echt een lachtertje die King of Worms.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Zelfs zonder dat kun je hem wel verslaan. Als je het makkelijker wilt maken, dan gebruik je idd die dingen. Had de eerste keren geen moeite met hem.

Toen ik dus geen extra's gebruikte, was het wel een stukje lastiger. ;)

7. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Speel hem gewoon op m'n Xbox, dus zover ik weet heb ik alles ge-update.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat zal dan wel goed zitten.

Mijn buurjongens hadden sinds de aanschaf nooit hun 360 op internet aangesloten. Hebben ze nu wel gedaan sinds kort. Dag money glitch Oblivion. Naja, ze hebben daar toch elk miljoenen mee verzameld.

Ik ga proberen mijn legit kapitaalrecord te verbreken.

Weet het, slaat nergens. Vind het gewoon leuk om dingen te halen in deze game. ;)

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ach, als je het toch weer even wilt doen kan leeg je even je cache en alle updates zijn weer weg, dus alle glitches zijn er weer.. Geen probleem!

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dat probeer ik uit te stellen totdat ik die 650K gold heb gehaald. ;)

Daarna zal ik dat wel even doen denk ik.

Moet en zal elke spell en huis uit de game kopen. :9

11. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Over gold halen.. Wat zijn goede manieren om snel bij te verdienen? Ik heb nogal wat problemen met het verkopen van mijn items namelijk :9. Mijn hele kast in mijn huis puilt al uit van de nutteloze zooi die ik erin heb geflikkerd.

12. Legacy

Legacy Dodelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zijn de laadtijden tegenwoordig, krijg je nog redelijk veel loading area te zien?

13. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Als je de game installeert valt het mee naar mijn mening.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ook zonder dat wel, gaat vooral om de updates.

@ Tripletth: Even de uitbreiding van The Vile Lair downloaden. Gebruik maken van de NPC die tot 2000 maximaal voor 1 item kan geven.

Daarna even Mehrunes Razor downloaden en het geld loopt binnen. Level 23 is wel een vereiste, dan weet je zeker dat alle items een keer droppen. ;)

Vind het nog leuk ook om dit 100x te moeten vertellen. :+

15. haenkie

haenkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wacht even, bedoel je dat dat op je paard zitten niet meer werkt??
    Hmmmmm erg jammer :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik ben GVD heel pissed op Bethesda. Geen nieuwe TES op de E3? Wat is dit in Septims naam. 8):mad:

Iemand dezelfde gedachte?

BioWare heeft ook al geen Mass Effect 3 aangekondigd of laten zien, dat maakt mijn E3 nou niet bepaald geslaagd. En het was net zo groot opgezet. :'-(

17. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Waar is die gamestudio? :+

18. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Vind je van mij mogen ze de tijd nemen om hem weer veel uitgebreider te maken dan oblivion, wil me lance en spear terug! Nee ik baal er ook wel van, maar heb liever dat ze opeens zeggen ''komt over een maandje uit, dus wat lopen jullie te zeuren'' :D

Komt goed Yellow :):

Is er iets van Dragon Age 2 laten zien of dat ook niet?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik wil minstens koning worden van Tamriel dan, met minder neem ik geen genoegen. :+

20. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.348
    Gister een naar moment: ik was voor de mage guild bezig met die quest dat je met de battle mages moet wachten en dan alleen een tempel in moest. Ik was net 6 levels omhoog gegaan naar sneak 75 en toen zag ik een kamer met een schatkist. ik maak hem open en kreeg er een aantal gave enchanted items bij. Toen zag ik een blok steen waar ik op kon springen en toen ik aan de andere kant er van af viel zat ik dus vast in het kasteel, tussen het blok en de muur. De enige save die ik had was dat ik de tempel in ging. Heel vervelend

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina