Natal troep. De avatar op die pagina geeft gewoon weg dat het troep wordt en aangezien het bekend is dat Rare zich dezer dagen bezig houdt met Natal durf ik concluderen dat het Natal troep wordt.
Hmm goed punt, ben bang dat je wel's gelijk kunt hebben Mja er is nog hoop, bij email staat bijvoorbeeld: banjo@rare.co.uk , kan niks betekenen en gewoon als voorbeeld adres dienen, maar het kan ook een subtiele hint zijn
Ik ga niks live kijken. Ik lees de highlights wel op al mijn favo sites En ik heb al weken four fingers crossed in de hoop op nieuws en footage van Diablo III. De game die me van de 360 af gaat trekken
Waarom hadden ze niet een weekje kunnen wachten! Heb deze week tentamens dus zal weinig tot niks opvangen. De conferenties worden toch wel geupload op de bekendere game sites om later terug te kijken?
Ik kijk uit naar de Nintendo conference, die gaat dit jaar knallen! Ten eerste zal de eerste gameplay van de nieuwe Zelda wel getoond worden. Ook zal de 3DS wel uit de doeken gedaan worden. Daarnaast maakt dit nieuwtje me blij: *Hoopt zo enorm hard. Ik wacht al jaren op een nieuwe Donkey.
Onthulling van N3DS en nieuwe Zelda game zijn voor mij stiekem ook de hoogte punten waar ik op zit te wachten. Microsoft en Sony heb ik nog niet echt iets boeiends geplanned voor zo ver ik weet of intreseer.
Wacht... Rare bij Microsoft en die laat je avatar en Natal shit maken, en dan loopt Nintendo er van door met Donkey Kong?
Donkey Kong is van Nintendo dus dat is toch niet zo raar las anders ook nog geruchten dat hij een analoge stock zou krijgen (ja 1tje maar)
Hopelijk kunnen we dan eindelijk in first-person tonnen gooien naar het hoofd van Mario. Maar zal al blij zijn als het Donkey Kong wordt zoals DK64.
Dit is een mockup die gemaakt is naar aanleiding van die informatie. Als je goed kijkt zie je linksonder die thumbstick
Dinsdag zullen we zien of het echt waar is. Maar ze hebben al een tijd geen game gemaakt, dus het kan zomaar kloppen. Komt ook wel overeen met het feit dat Nintendo de laatste tijd wat IP's aan andere developers uitbesteedt.
Dat is toch geen thumbstick.... dat lijkt wel zon irrtant trackball piel dingetje wat je in je laptop toetsenbord hebt. vroeg me al af hoe je thumbsticks in een handheld die dicht moet kunnen klappen zou moeten verwerken