Dit wist ik niet eens, geniaal dit, thanks! Vooral als er andere spelers komen en ze je niet kunnen vinden
als je het probeert op de manier zoals in het filmpje hierboven is het makkelijk te halen. zorg dat je helemaal vol zit met ammo en ga dan onder die villa zitten, met een posse is het makkelijker want die kunnen eventueel players op afstand houden die je komen opzoeken. er is immers maar 1 ingang daar. eenmaal de bounty van 1000 10 minuten te hebben volgehouden laat je je posse iedereen in de buurt afknallen roep jij je paard en vlucht je voor je leven. ook bij de villa uitkijken voor dynamite
Hehe, er zijn meer gebouwen in de buurt met toegang tot andere daken. Vanaf daar kunnen ze (medespelers) je ook neerknallen als je op het dak zit tegenover het station. Ik kan het weten
Er is maar 1 gebouw hoger dan die en als je dan gewoon met je rug tegen een muur staat, kan niemand je vanaf daar neerschieten.
Ok, Ok Maar de meeste wanen zich bovenop het dak onschendbaar en blijven dus niet stil zitten, waardoor ze een makkelijk prooi zijn.
Als je Dead Eye gebruikt vertraagd de actie toch alleen voor jou? Hebben de anderen dan geen voordeel tov jou?
in MP? Niks vertraagt, je hebt enkel duidelijker beeld en je kunt je marks zetten. Met trage guns kun je zo heel snel iemand makkelijk omleggen, zeker te paard.
Vanavond... Vanavond wordt de wereld van Red Dead Redemption opgeschudt door een reeds onverslagen groep bandieten. Schietend, rijdend en bijtend, maken zij hun weg vanuit Mexico naar Blackwater. Gewapend met ezels en proppenschieters zullen zij hun "stand-off" houden in alle grote steden die zij passeren. Met hun Mexicaans gebrul en oorlogsgekleurde kleding zal angst ingeboezemt worden in ieder die hun verkeerd aankijkt. Oftewel, wie heeft er zin om te gamen vanavond
Uhm, dit zal vrij dom klinken, maar ik kon vanmiddag voor het eerst RDR online spelen, en nu ben ik lvl 6 en is er een paar keer voorbijgekomen als ik levelede, dat ik een character vrij had gespeeld, kan ik die dan online spelen? En zoja, hoe selecteer ik die?
Was bij mn vriend die het spel net had.( ik heb hem zelf nog niet) Maar hoe kan het dat hij steeds een Public Free Roaming Add in een potje komt met maar 2 andere gozers???
Zijn er hier ook mensen die last hebben van verschrikkelijk veel connectie problemen.. ik kom amper ergens in of word er direkt weer uit gegooid. Mijn NAT is overigens gewoon open...
Ach daar ben ik wel achtergekomen, over dat je eerst op back moet drukken. Iemand zin om nu ff online gang hide-outs te doen?
Hehe, oke. Kwam daarnet wel iemand tegen van Xboxworld inde Free Roam Session! Weet alleen niet meer wie. Valorite?