Het is wel heel erg duidelijk dat dit niet voor de hardcore games is ja. Maar ben zelf ook van mening dat je met de Wii en straks ook met Move echte games kan spelen. De Natal games die ik tot nu toe heb gezien, vind ik meer minigames.
De Wii was inderdaad zo'n succes omdat het simpel was. Mensen pakten de Wii mote op en gingen aan de slag. Maar ik zie de massa Natal niet zo omarmen als men dat heeft gedaan met de Wii. Ik zie namelijk heel veel mensen niet zo voor de TV gaan staan.
500GB PlayStation Move bundel komt eraan
Volgens CVG komt Sony later dit jaar met twee nieuwe PS3 bundels, 1 daarvan zal de Move motion controller bevatten.
Move bundle
CVG weet ons te vertellen dat Sony op de E3 twee nieuwe bundels gaat onthullen. Een 500GB en 250GB versie van de slimline, allebei samen met de nieuwe motion controller van Sony.
Betere PS3
De PS3’s zelf worden ook beter met nieuwe en snellere interne Wi-Fi cards. 802.11n, voor de whizkids, huidige PS3’s hebben een langzamere 802.11b/g standard Wi-Fi. Je draadloze internetconnectie wordt dus beter met de nieuwe PS3
Onder de 100 euro
Eerder werd al bekend dat de Move beschikbaar wordt in drie verschillende bundels: Standalone, voor degene die al een PS Eye camera hebben. Met een camera en een PS3, of met een camera en een spel. Die laatste zou onder de 100 euro verkrijgbaar moeten zijn.
bron: www.psonly.nl
Laatst bewerkt: 14 jun 2010