E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    je blijft maar naar dat gifje kijken 8)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, ik las gisteren ook wat over dat maar 2 mensen alles over de conferentie weten.
    Maar voor de zekerheid kan ik toch maar beter wegblijven. Niet dat het vandaag zo moeilijk zal zijn met het WK. :cool:
    <3 <3 :D

Deze ook maar weer posten. :+

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Natal, sorry, Kinect komt bij mij ook als een fail over. Heb het idee dat ik zit te kijken naar Wii games (zoals Kevf aangeeft) en die hadden we 4 jaar geleden ookal. Had tock wel meer originele games verwacht ipv Wii rip-offs. Ik had al een niet al te hoge verwachting van Natal/Kinect, maar nu al helemaal niet meer.

De nieuwe Xbox 360 slim ziet er echt lelijk uit zeg, damn.......doet pijn aan m'n ogen.

Ik kijk deze E3 vooral uit naar wat Sony met de PS3 gaat brengen en wat Nintendo met de 3DS gaat doen.

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik denk tot nu toe precies hetzelfde. Maar misschien komen er nog wat dingen die helemaal super zijn. Die xbox ziet er ook niet uit, lelijk ding 8).

Ze hadden van mij de naam Natal best mogen houden. Kinect is echt lelijk.

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en hopelijk een nieuwe psp!

Dit is voor het eerst dat ik echt geinteresseerd ben in de handhelds. Voornamelijk omdat ik een megastap verwacht qua graphics en de features van de 3DS er super uitzien.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    En toch blijf ik postief voor Kinect. Tuurlijk komt er Wiicrap stuff uit maar de 360 heeft een betere 3rd party support met "betere" dev's dus is er is meer mogelijkheid voor goede games van die kant.
    Ook kan Kinect prima worden gebruikt in combinatie met de controller of als extra keuze optie als besturing bij de toekomstige AAA of andere XBLA games. Die komen ook niet direct de 1e dag uit dat Kinect ook uit is.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat hadden ze juist wel moeten doen imo.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Een nieuwe PSP kijk ik ook naar uit! Ze moeten ook wel echt met een nieuwe PSP komen, want het ding loopt niet meer. Ben heel erg benieuwd wat Nintendo gaat brengen met de 3DS en Sony eventueel met een nieuwe PSP. Denk dat we hier wel te maken hebben met de volgende stap in handheld gaming.

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    dat weet ik wel zeker :)

Morgen dus ook van 6 tot 11 conferenties kijken

10. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    19:00 NL tijd beginnen ze toch?

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Vanavond of morgenavond (dinsdag dus) ? Ik begreep dat alles vandaag begon.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    check op ;)

14. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ow, dat is inderdaad wel echt super triest. Is weer zo'n zelfde corny happy family als je altijd in de Wii filmpjes ziet btw. Daarnaast, dat soort games word ik dus echt, maar dan ook echt totaal niet warm van. Vind het maar crap.

16. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind bijna eerder triest om het gelijk triest te noemen. Niet meer dan logisch dat zulke filmpjes uitkomen.

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is ook niet voor ons bedoelt, maar voor je familie ;) Wii was zo succesvol omdat iedereen het kon gebruiken en je niet eerst aan zo'n "ingewikkelde" controller hoeft te wennen. Denk dat ze hier toch de drempel nog lager leggen, best slim toch?

Met de Wii en Move kun je ook nog echte games spelen met Natal lijkt me dat toch een stuk moeilijker gaan, ben ook echt bang dat het gewoon nooit echt intressant voor ons word.

Zelf zie ik sowieso het meest in Move, het is echt super accuraat en de dingen die ze tot nu toe hebben laten zien spreken best aan.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    maar dit ziet er zooooo belachelijk lomp uit. Ook mijn famillie wil dit niet.

mijn interesses op dit moment qua hardware:

3DS-psps2-move-natal

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is wel heel erg duidelijk dat dit niet voor de hardcore games is ja. Maar ben zelf ook van mening dat je met de Wii en straks ook met Move echte games kan spelen. De Natal games die ik tot nu toe heb gezien, vind ik meer minigames.

De Wii was inderdaad zo'n succes omdat het simpel was. Mensen pakten de Wii mote op en gingen aan de slag. Maar ik zie de massa Natal niet zo omarmen als men dat heeft gedaan met de Wii. Ik zie namelijk heel veel mensen niet zo voor de TV gaan staan.

500GB PlayStation Move bundel komt eraan

Volgens CVG komt Sony later dit jaar met twee nieuwe PS3 bundels, 1 daarvan zal de Move motion controller bevatten.

Move bundle
    CVG weet ons te vertellen dat Sony op de E3 twee nieuwe bundels gaat onthullen. Een 500GB en 250GB versie van de slimline, allebei samen met de nieuwe motion controller van Sony.

Betere PS3
    De PS3’s zelf worden ook beter met nieuwe en snellere interne Wi-Fi cards. 802.11n, voor de whizkids, huidige PS3’s hebben een langzamere 802.11b/g standard Wi-Fi. Je draadloze internetconnectie wordt dus beter met de nieuwe PS3

Onder de 100 euro
    Eerder werd al bekend dat de Move beschikbaar wordt in drie verschillende bundels: Standalone, voor degene die al een PS Eye camera hebben. Met een camera en een PS3, of met een camera en een spel. Die laatste zou onder de 100 euro verkrijgbaar moeten zijn.

bron: www.psonly.nl

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Echt, ga een keer Super Mario Galaxy (2) spelen en je weet waarom ;)

Deel Deze Pagina