Hahaha, de hele zaal ging plat tijdens deze demo. Star Wars is echt awesome, maar je moet denken aan de doelgroep: jochies zoals mijn zootnej van 8 die zich zelf echt helemaal kunnen laten gaan met hun bij de Bart SMit gekocht lichtzwaard. Tegen Darth Vader knokken door echt een lichtzwaard gevecht te houden.
Kinect IS voor de mainstream, er komt geen nieuwe info bij voor Kinect, de 2e persconferentie gaat in op de hardcore: allemaal controller based games. ALLE Kinect games bij launch zijn mainstream.
Ik geloof niet dat ik het onder stoelen of banken heb geschoven voor wie Kinect bedoeld was. Komen er core games voor Kinect? Vast wel, maar niet bij launch.
Daarom mocht er dus niet gefilmd worden en helaas is dat toch gebeurd.
Je hebt helemaal en dan ook helemaal een verkeerde indruk van het evenement en je eindconclusie zit er ook helemaal naast. Ik heb zelf de NL pers gesproken en die zeiden dat dit het beste event OOIT was!!! Nooit zo iets indrukwekkends meegemaakt.
Alles was pre-moved, MAAR DAAR GING HET HELEMAAL NIET OM!!! Uiteraard was dat zo, het was het uitbeelden van een visie, een toekomst, niet een bewijs dat het werkt. Dat bewijs leveren we de komende dagen wel. Zet even die hardcore gamer pet af en kijk eens door een andere bril.
Wat nou blunder, ik zou bijna zeggen, wat een domme opmerking, maar feitelijk hadden ze het materiaal niet moeten tapen en uitzenden op deze manier. Het was echt overweldigend gaaf en dat zul je vanuit de pers de komende dagen echt wel gaan horen.
Het ging dus niet om een demo, het was geen demo, not at all!
Laatst bewerkt: 14 jun 2010