E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed MrX! Kan ook niet wachten tot vanavond, nog enkele uurtjes =)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    @MrX - Ik ben het met je eens dat het pure entertainment is en Kinect (ic) komt er bij mij op dag 1 in huis (ik wil wel zien hoe mijn zoon reageert .. maar is nog een beetje jong (2)) en jammer dat de show gelekt is.

Wat vond jij er van en wie van de NL pers is aanwezig :)

3. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wil KILLER INSTINCT !

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Is dit echt 8) Damn ziet er echt super uit!

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ X: klopt heb je ook niet gezegd. Maar toch hoopte ik er wel op :+. Move heeft Socom, RE, Flower etc. Daar zitten wel volwassen dingen tussen. Daarnaast maak ik me nog steeds 'zorgen' om de lag. En true het is voor mainstream, maar dit zijn bijna 1:1 kopies van jarenoude Wii-games en dat vind ik behoorlijk tegenvallend.

Vanavond iig voor de buis. Gelukkig heeft mijn ps3 WEL een browser = E3 op de tv voor mij :)

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.116
    Bah, ziet er wel vet uit ja. Alleen de dikke teleurstelling van deel 1 zit me nog dwars :+

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  8. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Stuur dit lijstje even naar Dulle of een mod, kan die het in de eerste pagina plakken. Wel makkelijk voor straks namelijk :)

9. elviroi

elviroi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop ook op wat Fable3 gameplay straks, nog meer AC en ietsje meer Kinect :)

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    MrX mooi goed gepraat dat het eigenlijk gewoon harde faal was. Leuk dat Microsoft hiermee zijn toekomst/visie wil laten zien voor een product dat binnen een half jaar uit moet komen en nu alleen nog maar qua games op een Wii 1.5 lijkt. (Kinect Sports :'))
    Aan reacties van behoorlijk wat sites te zien was het niet echt uhhh... top.

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  11. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Idd. Snap dat ze meer mainstream gamers willen aantrekken, maar moet dat perse met van die gejatte games |:-

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Zijn er trouwens nog leuke goodies voor ons thuis? :eek:

Xbox avatar items.
    NXE prenium themes.
    IETS?! :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    livestreams! :+

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ben benieuwd!

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Een supervette first person shooter met echte motion controls, daar had ik op gehoopt. Een soort van teken van MS naar de gamers dat ze ook de hardcore gamers zullen steunen. Dit hele Kinect spul boeit mij echt weining tot nu toe. Vorig jaar zag het er erg boeiend uit,maar dat bleken allemaal tech filmpjes toch? Ach we zien het wel. ;)

16. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Vanavond ga ik het allemaal wel zien, en of het nou kintech(?) of wave heet, ik koop niks omdat het een andere naam heeft, maar wel om de kwaliteit, en daar moet ik vanavond wel van overtuigd worden.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Volgens mij komt er niks van Wave op de persconferentie van MS dacht ik? Hoop het in ieder geval wel. Opzouten met die gare bende, geef mij even wat toffe exclusive games want Sony doet het op dat gebied zeer goed de laatste tijd.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wacht, omdat de pers een tegenvallende show van een tegenvallend product niet mag filmen, is het eigenlijk wel goed? Dus geen blunder, dus geen faal? Meen je dat nou?

Wat ik tot nu toe van Kinect heb gezien valt tegen. Vies tegen. Een Star Wars spel is een goede keuze, en jij als communicatiemedewerker van Microsoft (neem ik aan) weet als de beste hoe belangrijk een eerste indruk is. Dat presentaties vlekkeloos moeten verlopen.

Die eerste indruk gaat ook op voor de naam. Mensen vonden Natal al niet zo mooi, en dan na al die tijd komt de naamsverandering, Kinect. Publiek in ieder geval niet echt onder de indruk, ik ook niet. In mijn ogen komt de naamsverandering te laat en is de naam ook niet zo heel goed. Beetje lastig ook.

Ik zou geen andere console dan de Xbox of Xbox 360 willen, met oog op al het moois dat ik gespeeld heb en zal gaan spelen, het fantastische Xbox Live en het fijt dat ik gewoon met 8 man in een party kan! Fantastisch. Maar dit hele Kinect valt me gewoon tegen.

Leuk dat jij beweert dat het allemaal mee valt, maar ik heb nog weinig positieve reacties gelezen op het forum.

Dit is een forum gevuld met liefhebbers van games op topniveau, geen suffe spelletjes. Logisch dat zij negatief zijn, maar geef dan ook toe dat je dat snapt.

//einde rant // :+

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MrX is de baas van de Media divisie van de Benelux ;)

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ZEVEN uur toch (zoals in de OP)? begin ineens te twijfelen met 18.00 :+

Deel Deze Pagina