[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Die update is bij mij wel degelijk zichtbaar! Normaal gesproken kon ik de multiplayer niet eens joinen en ik ben nu al half uur bezig met lekker freeroamen!
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Blegh, die Bonnie missies zijn gewoon echt niet leuk. :mad:
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet? Die vond ik juist erg leuk! Leuk personage die Bonnie, uiteenlopende missies. Seth en Nigel was ik echt beu op een gegeven moment... echt, vroeg me af waarom John nog deed wat hem van hem gevraagd werd. 8)
    Beste missies vind ik Bonnie, de Marshal en de de jacht op Escuella, Bill en Dutch. En de aller laatste dingen:
    De ranch missies en de echt eindmissie met Jack! _O_
     
  4. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    vond ik ook de laatste missies was een verademing !
     
  5. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben in 2 dagen op ongeveer 32%. Spel bevalt me en ben Meggico aan het onveilig maken :9

    Morgen even de MP uitproberen.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kun je na het uitspelen van de verhaallijn nog verder met andere missies?
    PM me dat bitte even, dit topic word zo volgespamd. 8)

    Wil het graag weten, dan ga ik er morgen denk ik gelijk mee verder en laat ik de zijmissies even voor wat ze zijn.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je kan na het spel uitgespeeld te hebben gewoon verder spelen.

    Er is één Stranger missie die alleen kan voordat je het verhaal uitgspeelt, dat is de missie "I Know You".
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Telt die mee voor een achievement?

    Zoja, vertel me dan maar waar ik die stranger missie kan vinden. Doe ik die gelijk even. :thumbs:
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uhm ja doet mee voor 100% Completion geloof ik... en als je die niet tegen gekomen bent, ben je echt blind. Ten zuiden van Mascalero, staat bij een klif. Als je de weg van Thieves Landing naar McFarlane's Ranch naar Armadillo volgt kom je volgens mij zeker langs hem. Zie je het vraagteken op de kaart staan.
     
  10. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee 'I Know You' heb je niet nodig voor de 100% achievement
     
  11. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Net uitgespeeld 8) .

    John :'-(

    Ik vond de Final-Dual van John wel mooi gedaan.

    Door het laatste stukje van 'I Know You' kreeg ik trouwens wel een heel groot vermoeden hoe het zou aflopen - wat uiteindelijk ook gebeurde.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Hoe kan je trouwens makkelijk zien waar de hideouts zijn? Voor die achievement.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Heb je alles ontdekt? Ik heb gewoon een checklist gebruikt met alle US hideouts, vervolgens gewoon opgezocht op de map. Ze zijn vrij makkelijk te vinden, afgelegen plekken met veel 'bebouwing' meestal.
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Zal wel even kijken dan :)
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Die had ik inderdaad wel gezien, maar verder geen aandacht aan besteed omdat ik dacht dat die missie veel meer naar het westen of zuiden was. Na Nederland - Denemarken maar even doen.

    Las net ook dat die niet meetelde voor de 100% completion achievement. Valt weer een last van mijn schouders. :+
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Dan nog. Als je hem daar doet is hij complete tot mexico. Als je dan in mexico bent staat hij gelijk op de kaart (doe je hem gelijk even) en als je dan naar blackwater gaat staat hij ook gelijk op de kaart.

    btw einde blijft geweldig.

    Moet alleen nog level 50 cheevo
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik vond de SP geweldig, maar vooralsnog kon de MP me niet zo bekoren... Vooral dat bijna niemand expert targetting gebruikt stoort mij, maakt het allemaal erg oneerlijk.

    Ik zou nog wel eens met een posse op pad willen om de hideouts te doen...
    Ik deed ze laatst solo en had er 5 gehad en toen werd ik disconnected :x
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik had inmiddels al door dat er nog meer aan zat te komen. Als ik dus naar Mexico moet zal ik daar eens opletten en zien of ik I Know You 2 ook kan vinden. Is geen probleem meer, staat gewoon aangegeven op de map.

    Tevens hou ik dan het derde deel van die chain in de gaten als ik naar Blackwater moet, zal dus wel retourtje VS worden. Ik zal proberen alles goed in de gaten te houden.

    Voorlopig kan ik echter weer met de verhaallijn verder. Als die zijmissies wacht ik wel mee tot ik het verhaal heb uitgespeeld.

    Nog even een vraagje voor de PU lezers: Las ik nu iets over een intstelbare moeilijkheidsgraad in deze game? Of moet die nog komen? Jullie kennen me: Ik wil dat graag weten, anders komt de vraag nog wel een keer. ;):+
     
  19. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer nu alle outfits van RDR vrij te spelen. Daarom heb ik op internet even opgezocht wat je hier allemaal voor moet doen. Ik kwam op de volgende site:

    http://nl.reddead.wikia.com/wiki/Outfits

    Nu vraag ik me af wat ze steeds met die 'kist' bedoelen. Meestal is het de eerste van elke outfit. Heeft iemand een idee?
    En hoe krijg ik dit voor mekaar: Deze unlock je door je aan te melden voor Rockstar's Social Club.
     
  20. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Druk op (start) dan staat er ergens Social Club. Daar moet je je aanmelden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina