Metal Gear Rising was wel top. Zeker dat ik die wil spelen, beter dan die ouwe lul van een Solid Snake. Rest van de normale games echt niks bijzonders. Casual Games was dans game en yoga game wel tof. En natuurlijk het meisje met Skittles de tijger was super lief.
Inderdaad, zoals bij de PS2 destijds. Dat zou zéér fijn zijn. Maar wat ik dan boeiender vind, geruisloos!
Gears, Fable, Rising, Reach zijn al lang bekend en niet echt spannend. Kinect is gewoon gekopieerd van Nintendo. Misschien leuk voor 3 minuten. En wat gaat het kosten? Teveel om nu te melden zeker. Geen enkele verrassing, geen megatons, geen nieuwe first party games. Helemaal niks. Ik ben nog nooit zo teleurgesteld.
Ik ga wel zon Qnex kopen maar puur voor het gadget gehalte, ben heel benieuwd naar wat het allemaal kan. De games op zich zagen er niet zo heel boeiend uit maar ik denk nog steeds dat het wel een leuke gadget word. Die slim lijkt me ook wel wat, kleiner en stiller.. Ik zat er al een tijdje over te denken om een HDMI elite te kopen maar ben blij dat ik gewacht heb.
Kinect... weg met die zooi, anders koop ik wel een wii! Geen enkele nieuwe game aangekondigd, Rising en reach vond ik daarentegen wel echt tof. ESPN en shit hebben we niks aan in Nederland... Nieuwe xbox ziet er in mijn ogen wel erg goed uit, wifi en 250 is een leuke bijkomstigheid maar niet persé een toegevoegde waarde, zelfde prijs is natuurlijk wel leuk. Ik wacht wel op de conference van Sony, EA en Ubisoft en hoop dat zij nog fatsoenlijk nieuwe games kunnen aankondigen, anders is er altijd nog TGS.
Slechtste ms conferentie tot nu toe. Man ik viel zowat in slaap. Nieuwe 360: ja en? Kinect: gaap Gears 3: tja... Ik ben Cliffy beu maar gears 3 speel ik nog wel. Fable 3: ... Alleen Cleese is altijd vet. Reach: tja ik vond de beta ook meer van hetzelfde, wel aardige game Nou, ik kijk erg uit naar Nintendo morgen. Ik weet nu al dat zij mij níet zullen teleurstellen. Positief nieuws: in deze crisis hoopte ik ook op een paar slechte conferenties, bespaar je toch weer een paar honderd euri per jaar ben benieuwd of Sony wel wat tofs gaat doen verder naast dat Movegebeuren.
Maar misschien wacht ik wel op een bundle samen met kinect. Hmmmmm, moeilijk . . . . . . iphone 4g,vakantie bali, nieuwe xbox. Damn . . . .daar gaat me geld/
Uit de nieuwsbrief: Heb nou niet echt verrassende dingen gezien waarvan ik dacht 'wow, wat een aankondiging, had dat niet zien aankomen'.