Sony zal ook wel meer van Move laten zien denk ik? Ben benieuwd of zij veel en betere Move games gaan tonen dan Microsoft nu heeft gedaan met Kinetic.
Moet wel zeggen dat ik Kinect wat traag vond lopen. Snap ook niet wat er makkelijker en vlotter er aan is. Het is trager, het vergt meer energie (praten, bewegen). Vergelijk het met EndWar. Je kan dat spel met je stem besturen, maar na een uur ben je gewoon moe. Daarnaast kan je het spel nog sneller aansturen met de controller. Een groot minpunt van het spel. Qua menu-interactie heb ik hetzelfde idee.
Tja wie gaat zijn hand in de lucht houden en vervolgens 2 sec wachten totdat optie geselecteerd is, als het ook met pookje en kan?
Iemand de nieuwe Star Wars footages nog gezien? Is die al op YouTube te vinden? Van zowel TFU2 als de nieuwe Kinetic ... ding ...? Denk dat ik overigens mijn Elite ook maar ga verkopen en dan zo'n SLIM aanschaf, ziet er erg vet uit zeg. Damn!
Dat wordt wel de hamvraag denk ik. Als Sony morgen met Demon's souls 2 komt met Move support dan hebben ze al gewonnen wat mij betreft Wat Microsoft eigenlijk heeft laten zien is: - Kijk, wij hebben nog steeds hele vette shooters die niet op de PS3 zijn en daarnaast krijg je voor 's werelds meest populaire console game de komende 3 jaar de DLC eerder -Kijk, wij kunnen nu ook alles wat de Wii kan meer was het eigenlijk niet. Dat is op zich niet slecht maar ik vraag me wel af hoe lang deze generatie nog mee moet gaan als ze nu na 5 jaar de Wii nog eens aan gaan pakken.
Als die daadwerkelijk stil is (Of in ieder geval stiller dan de huidige 360) Dan worden mijn bijde 360's erdoor vervangen. (Elite 120Gb en Arcade met 120GB) Die krengen die ik nu heb maken echt teveel herrie. (En dan is mijn Arcade nog wel van de laatste hardware Revisie. Achterlijke DC Brushless fans.)
Wat een tegenvallende presentatie. Zolang doorgaan op dat gehuppel gedoe ging me echt de strot uit hangen. En dan ook nog de pers proberen om te kopen triest xbox. (zorg gewoon voor een goede presentatie dan hoeft zoiets niet) Alsof ze zelf weten dat hun show klote is/was. Toch heb ik wel een paar leuke dingen gezien. Gears of War 3; Iedereen die van Gears houd weet dat dit deel gewoon super zou worden. Ziet er nog beter uit dan Gow 2. Halo Reach; Ziet er vele male beter uit dan Halo 3. Eindelijk een afsluiter? Metal Gear; Zag er ingame super uit. Ben wel benieuwd wat Sony ons morgen brengt al heb ik geen ps3 (nog niet) kijk er wel erg naar uit. Kwa show kan Playstation niet verliezen iniedergeval. Tot slot; Had toch wel een klein beetje gehoopt op een nieuwe Forza of GTA maar dat altijd nog.
Zij hebben in elk geval een third person shooter voor Move, Socom. En misschien wel meer, als zij echt coole dingen hebben verder voor Move, dan zou me dat wel verbazen eigenlijk. Verder denk ik de exclusives zoals LBP2,Motorstorm 2 en noem maar op. Ik hoop zo op inFamous 2 ook,maar ja.
@Delphiki: Mwa, ik heb wel het idee dat de Kinect meer dan de Wii kan (verder ben ik het met je eens). Je hoeft dus niets vast te houden en de Kinect registreert meer bewegingen en doet dit meer accuraat dan de Wii. Nog steeds niet echt bijzonder, true.
Ik wil ook maar even melden hoe teleurgesteld ik ben in Rare zijn nieuwe project. Hoe ver kun je afzakken...
Misschien niet bijzonder, maar wel erg gebruikersvriendelijk. De Wii heb ik echt misschien 2 uurtjes aan gehad en werd al gek van beide controllers. Dit is dus beweging zonder een controller.
Tuurlijk kan het technisch meer dan de vrij "domme" Wiimote maar zeg nou zelf, deden bijna al die spellen je niet heel erg denken aan al bestaande Wii games @ Lenny, een losse optical out Nice voor mensen zoals ik die nog geen versterker met HDMI in hebben
Jup, vind ik goed. Werkt nog wel een beetje traag vind ik. @Delphiki: Haha, ja het kwam bekend voor. Maar wel beter IMO. Bijvoorbeeld hardlopen en over horden springen, ziet er toch wel vermakelijk uit denk ik.
LUL, fock het wachten op een pack met kinetic. . . . . . . . . . . . . Belt maatje van de Freerecordshop om alvast eentje te scoren.
Wi-fi + 250GB harddisk + losse optical out + stil (hopelijk) + kleiner Alleen heb ik net een nieuwe xbox...
DIE NIEUWE 360 IS GEWOON ZOO LELIJK. DIE KNIK ERIN..WHYY..WHEYEYYYY?!?!?!?!?!???????? VERGELIJK HET MET DIT WHY?!?