Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik dacht eerst dat het nog bij de cutscene hoorde. Was dus redelijk aan het wtf-en toen ik besefte dat het gameplay was. :+
    Als het niet al te lang is kan ik er niet mee zitten. Afwisseling is altijd goed. In Bungie we trust.

edit: Iemand dit trouwens gehoord?

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Space combat?!
    Zit de conf. niet te kijken maar wat moet ik me daarbij voorstellen?

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Combat. in Space. Met een spaceship.

[yt]qmglU-0bC2s[/yt]

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vond het er leuk uitzien, tot dat ruimteschip. Daar vind ik echt niks aan.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mij lijkt dat juist gruwelijk. Ik heb laatst weer dat eerste boek uit de halo reeks gelezen: The fall of Reach en toen ik die verhalen van cptn Keyes aan het lezen was, hoe die met die grote schepen aan het manoeuvreren was toen had ik echt zoiets van hoe vet zou het zijn als er een halo game kom dat je echt van die space battle's met MAC guns en alles kan voeren.
    Daarom heb ik ook ineens weer Sins of a Solar Empire opgepakt:+

Hoewel dat kleine beetje footage wat je hier zit sja.. is gewoon in een banshee vliegen alleen dan in space...

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Het idee is geweldig, absoluut! En middenin een space battle tussen gigantische Carriers is natuurlijk super tof, maar het eigenlijke gameplay aspect viel mij wat tegen! Zag er echt uit als zo'n cheap space combt spel. :+

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja idd. Toen ik bv die spin move zag deed het me meteen denken aan vliegen in een banshee.
    Maargoed, als het echt meerwaarde heeft en het me een half uurtje zo niet langer in de halo sfeer houdt vind k het prima!

8. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ben je GEk!??? Dat was geweldig!! Als je fall of reach had gelezen dan wist je hoe geweldig de ruimtegevechten in de halo universum zijn. Bovendien komt er een multiplayer gedeelte voor dit aspect _O_

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Spacekees

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, dat stuk dat die schip omdraait ziet er echt precies het zelfde eruit als een banshee omdraait.

11. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ziet er vet uit! :thumbs:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou het gewoon net zoiets zijn als die Banshee stukjes uit Halo 2 minus het uit kunnen stappen om een nieuwe Banshee te pakker?

13. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    God nee. Het zag er zo middelmatig uit. Flight-gameplay is niet iets wat je "er even bij doet". Ik vraag me echt af of het leuk is. Ik ben nu niet overtuigd. Daarnaast mis ik nog het "Wow!"-effect om zo dicht bij een planeet-die-geglassed-wordt- te suizen. In dat laatste heb ik echter wel vertrouwen. Dat is wel iets dat Bungie kan.

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind die space battles altijd zo statisch. En zo vreselijk herkenbaar uit die andere games. De camera die een beetje schud, de spin move, hoe de camera draait als je scherp stuurt, de curve die kogels maken als je schiet... meh.
    Zou dan liever in FPS in het schip hebben gezeten.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat ruimteship dat werd bestuurd word ongetwijfeld geen groot onderdeel van de game, het is gewoon iets om de pace van de game op te breken en wat variatie erin te gooien.
    Ik vind het tof zolang er maar niet teveel van is.

16. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat denk ik ook. Als het slechts één of enkele keren voorkomt om het vaste ritme van het spel op te breken lijkt met het prima te doen. :) Net zoiets als de Reaver of Brumak besturen in Gears of War 2, niet echt speciaal, maar aan de andere kant wel leuk om eens wat anders te doen.

17. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Middelmatig?? vergeleken met wat?? hoeveel space combat games zijn er eigenlijk? Bekijk de nieuwe trailer op de site van bungie, daar kan je zien dat de space combat net zo goed werkt als de FPS elementen van halo. De strijd van reach werd voor de grootste deel in de ruimte gevochten, zou best 'beperkt' aanvoelen als halo reach zich alleen op de planeet zelf afspeelde.

Laatst bewerkt: 14 jun 2010
  18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Maar ik denk juist dat ze dat gevoel juist willen geven.
    Je staat toch ook compleet machteloos als je op de grond staat en ze de planeet ineens "glassen".

19. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    De space battles zullen vast wel leuk voor de afwisseling zijn. Vond de rest van de trailer een beetje tegenvallen. Zag eigenlijk bijna niks nieuws. Tuurlijk, het wordt echt tof om samen met andere Spartans te spelen. Ga hem ook sowieso halen, maar ik mis nog dat wow effect.

20. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Lego Star Wars had het ook 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina