Die geven later nog een aparte persconferentie. Een show met ALLEEN maar Ubisoft dus! Electronic Arts doet hetzelfde.
Zo te zien aan het laatste plaatje wel een interne PSU, aangezien het de standaard stroom aansluiting is..
een auto vergelijken met een game console ? Vind die knik juist uberslick . . . . .net even wat anders dan gewoon een high glossy verpakking. Dit is juist vet !
ik zie dat de achterkant geen grote vierkante stekker heeft maar net zoals die van ps3 etc. toch ? misschien is die vierkante grijze blok ook niet meer nodig.
EA om 23:00 en hoe laat Ubi ook alweer? Deed Activision ook niet een event ofzo? En dus mensne gaan gewoon een nieuwe 360 halen terwijl ze al een hebben? En de oude verkopen? (krijg je vast niet veel voor) ??? why?!!!
Nou overdrijf je , niets is zo lelijk als een Multipla. Het lijkt een beetje op wat je zou krijgen als je Alienware een minipc zou laten ontwerpen. Ik ben wel te spreken over het design en vooral over de pianoblack finish. Nu past de 360 eindelijk bij mn andere apparatuur. Nadeel is wel dat ik nu ook allemaal nieuwe controllers moet kopen.
Hm, door deze persconferentie heb ik eigenlijk behoorlijk zin gekregen in de Xbox 720 Voor de conferentie kon ik nog wel wachten, maar nu... not so much.
Vind iedereen de design van de nieuwe 360 echt lelijk, want persoonlijk ziet hij er echt vele malen beter uit...ben zeker 1 van de weinigen...
Goede vraag, zou wel strak zijn als er niet weer zon enorme externe voeding bij zit. Zou best nog wel eens kunnen kloppen want ik las net dat als je de K-nex aansluit op de Slim je hem niet meer apart aan de stroom hoeft te doen. Met de oude 360's moet dat nog wel