Ik denk dat Microsoft zich meer FOCUSED op kinderen / jeugd en niet meer op volwassenen en HARDCORE Freaks! Misschien omdat Nintendo WII meer de doelgroep (kinderen, tieners, jeugd) heeft aangetrokken en de Xbox 360 niet.....
Vragen stellen maar over de antwoorden heenlezen? Why? Geld teveel denk ik, Ik wil gewoon een stille xbox die mij niet irriteerd als ik met het geluid vrij zacht aan het gamen ben. Mijn PS3 en Wii hoor ik nooit. Voor mijn huidige 360's vind ik wel een koper hoor, De elite gaat zowiezo weg en de Arcade zet ik misschien wel beneden of bij mijn opa en oma neer.
Ik zag een tijdje terug een video van Milo en daar lieten ze zien dat de boel hardstikke fake was. Dus ik betwijfel of Milo terugkomt Toen dat meisje met Kineticanimals of WHATEVER erop was, was ik best wel even fout bezig qua graphics met iemand op MSN, LOL!,maar boeie hoor. Het hele kinetic ding duurde veel te lang.
Weet niet of het hier al gepost is (teveel pagina's om te checken). Bron: Eurogamer 360 Slim hier dus pas vanaf 16 juli. Edit: Ja dus .
Vorig jaar zeiden ze nog dat Joy Ride gratis zou worden. Lekker geloofwaardig weer van Microsoft.......
Ja, echt kut. BTW Iemand moet zometeen het lijstje bij houden wat bij de persconferentie komt van EA aangezien ik ga co-open met borderlands. Update de startpost eens Heb niets voor niets een lijstje gemaakt Xbox 360 - Call of Duty: Black Ops + als eerst de map packs! (voor €15 waarschijnlijk ) - Metal Gear Solid: Rising - Gears of War 3 - Fable 3 - Codename Kingdome van Crytek - Halo Reach singleplayer Kinect - Uitleg van de camara/inloggen/films ect - Voice access/besturing - Videokinect (soort van skype, videochatten) film kijken samen - Face tracking - Games: * Kinectimals (met wel 30 activiteiten) * Kinect Sports * Kinect Joy Ride * Kinect Adventures! (met 20 adventures) * Ubisoft: Your Shape fitness evolve * Dance Central Xbox software - ESPN Xbox Slim - Built in wifi - 250 gb hdd - Zelfde prijs als oude - Vandaag naar retailer (?) verzonden, in de winkel einde van de week
Holy crap wat gaat dit topic snel... ik post wat op 18.45, wat op pagina 28 belandt. Omm 22.05 zitten we al op pagina 83 Ik ga morgen op mijn gemak wel de 'uittreksels' lezen