Wat een extreem slechte pressconference van Microsoft die ze nog een beetje proberen op te leuken met gratis XBoxjes. Bah.
Mja , dat en dat ze 3 jaar lang een deal hebben met Activision voor timed exclusive DLC voor COD De rest was volgens mij allemaal wel zon beetje bekend/uitgelekt edit:// En ESPN op de xbox wat een big fucking deal is in the USA maar waar wij geen steek mee opschieten
Ben het topic aan het doorlezen, en: Jezus Hybje je bent achteruit gegaan. En dan ook nog eens vragen of er iets is aangekondigd. Voordat de E3 / persconferentie is begonnen. Even verder lezen of er nog meer loze comments staan.
Jezus, dat is wel heel erg zeg! Had het niet kunnen volgen, laptop haperde als de bagger en alles liep al dagen vast. Dus maar een systeemherstel gedaan, nu werkt 'ie weer top. Maar goed, niet echt iets gemist dus. Net wel de trailer van MGS: Rising gekeken, en dat zag er wel goed uit. Ben alleen wel benieuwd/kritisch over de camera, dat zag er niet helemaal goed uit.
Kijk eens wat ik hier voor me heb liggen Ik vond het camera spul er op zich wel goed uitzien. Alleen niet leuk/ iets voor mij. Het lijk ieder jaar slechter te worden. Geef me maar de nieuwe Xbox.; ik heb het gehad met deze casual generatie.
Had toch meer verwacht. En Natal(noem het liever zo), pfff, what the hell. Wel cool dat je het kan gebruiken om je xbox 360 te bedienen, dat wel. Maar damn. Die nieuwe 360 is wel mooi vind ik. Maar had toch op grotere aankondigingen gehoopt van games. Niets nieuws gezien. Gears, fable, halo, wisten we dat we te zien gingen krijgen. En tja, niets nieuws of origineels op dat vlak qua game. Hopelijk morgen meer van Sony.
Exlusives waren er genoeg (Kinect games, Fable 3, Halo Reach, Gears of War 3, Crytek game, etc.) Microsoft kondigd traditioneel op de e3 games aan die binnen 6 - 9 maanden op de xbox uit zijn op de e3.
Hij bedoelt dus exclusives die nog niet bekend waren. - Kinect: Boeit duidelijk de meeste mensen hier niet. - Halo Reach: Leuk, maar was al bekend en zelfs al een beta speelbaar - Gears 3: Ook al een tijd bekend - Crytek: OK, deze game wel. - Fable 3: Ook niks nieuws. Als dit de lineup is voor de komende 6-9 maanden qua exclusives zie ik het somber in.