De 360 is in mijn ogen dan ook hard aan het verliezen qua exclusives. Vorig jaar was het eerlijk gezegd niet echt boeiend, en nu ook niet. Sony daar in tegen schijt exclusive games uit als of ze diarree hebben. Met Uncharted 2 en God Of War 3 hebben ze weer parels en de laatste weken komen ze met Motorstorm 3, Killzone 3, Little Big Planet 2 en InFamous 2 als of het niks is. Zal me niks verbazen als er ook weer een nieuwe Resistance komt. Maar aan de andere kant, Mass Effect 2 is toffer dan alles op de PS3.
Zo MrX waar waren al die hardcore controller games? :') Vorig jaar zelf Sony's Move nog uitmaken voor iets wat snel was opgezet en nu komt Microsoft zelf met de grootste kots spellen (dat kindje met die tijger ) en die lag van hier tot tokyo bij yoga. Snap wel dat ze Dance Central ook weer van te voren hebben opgenomen. F*ck it dat je dochtertje van 5 nu als een malloot op de grond kan stampen, waar zijn die nieuwe exclusives voor de trouwe Xbox bezitters!? Enige toffe is besturen van menu's met stem en hand, Halo Reach met spacebattles, Gears 3 wat er goed uitzag maar eigenlijk al kende, Metal Gear Rising, Kingdoms aankondiging en ehhhh.. ja..
Spijtig, zat te hopen op wat nieuwe games maar helaas. Ging vooral over "Kinect" wat ik overigens maar een vage naam vind. Leuk voor de vrouwen en de kinderen, maar zelf zal ik waarschijnlijk het weinig gebruiken. Tijd voor een hele nieuwe console.
Idd zo geweldig is Mass Effect nou ook weer niet. Ik heb sowieso geen klagen aangezien ik beide consoles heb.
Mass Effect, Gears, Halo en Fable vind je allemaal niks. Dit zijn juist de games om een 360 voor te hebben. Wat doe jij hier nog op XBW?
Trouwens, weet iemand of de conferences achteraf nog ergens te zien zijn ? Ik moet morgen werken onder Nintendo, en zou hem toch graag zien achteraf.