Als je de GOTY Edition van Batman Arkham Asylum hebt gekocht dan kun je het spel in 3D spelen met de bijgeleverde 3D brilletjes. Heb het zelf echter nog niet geprobeerd. GOTY Edition = Game Of The Year Edition.
Voor mij persoonlijk is toch vooral het voedingsblok een beetje een dealbreaker, anders had ik er nog wel over nagedacht
Gebaseerd op de trailers leek Bulletstorm me weinig aan, maar deze demo was toch best interessant. Het deed me een beetje denken aan Borderlands en heeft me wel nieuwsgierig gemaakt.
Ik heb nog een 3d Brilletje thuis van de bioscoop. Had toen nog Avatar 3D bekeken. Ik zal het morgen proberen, ben benieuwd.....
En als je het spel Apart hebt gekocht en je thuis een 3D bril hebt? Kan dat ook? Of zijn die 3D brillen weer apart. Ik heb zo'n bril thuis liggen:
De 3D optie zit voor zover ik weet alleen in de GOTY Edition. (Je krijgt voor je kunt beginnen met het spel een instellingen scherm waar je 3D kan aanzetten.)
Alleen zo jammer dat ze niks ingame laten zien, komt niet voor consoles toch? Bulletstorm was prachtig, voor het eind met dat gigantisch grote rollende ding