[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 24 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ---Diablo---

---Diablo--- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je eigenlijk aan deze 'Social Club'?

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Misschien heb je gelezen dat het aiming systeem verandert kan worden? In (volgens mij) Casual, Normal en Expert.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Dan zal ik daar zeker eens naar kijken. Het is mij gewoon nog niet opgevallen. Morgen dus maar eens sneupen in het option menu. ;)

4. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je finger fillet ff onder de knie hebt verdien je daarmee ong 100 dollar per minuut, je moet namelijk steeds hetzelfde doen, gewoon steeds a en daarna x,b,y,x,b. lijkt veel moeilijker dan het is maar als je het eenmaal doorhebt is het vet makkelijk.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik snee mezelf iedere keer in de klauwen en dat kost geld en doet pijn. Langzaam kan niet, te snel ook niet. Aaargh. 8)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Het duurt even om onder de knie te krijgen, maar als je het kan is echt echt easy money. Bij AB, AY, AX, AB is het wel altijd even opletten, die heb ik zo vaak verneukt. :+

7. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, je moet bij de eerste levels als je nog niet voor 100 kan wedden, dan kan je niet heel snel ofzo want dan snij je jezelf steeds, maar als je voor 100 speelt dan kan je zo snel je wilt en dan moet je gewoon alleen naar je controller kijken en de goede combo maken.
    en ik zei het verkeerd want het is steeds a en dan b,y,x,b,y en dat dan 4 keer.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Wat een kut achievement is dat van die $5000,- bounty :mad:

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, waarom? Ik heb die erg vroeg in de game gedaan en hij was erg makkelijk te behalen:

Gewoon in Armadillo in het hokje van de office gaan zitten waar je de bounty moeten betalen. Dan knal je iemand neer en dus krijg je een bounty... Vervolgens kill je vanuit dat gebouwtje alle aanstormende lawmen en wie dan ook. Als het op een gegeven moment stil wordt (en je wanted level verdwijnt), dan wacht je even tot er weer mensen in Armadillo komen. Killen die zooi, komen er weer meer lawmen (en op een gegeven moment ook posses en us marshalls). Alles blijven killen totdat je de 5k$ bent gepasseerd. En als je zorgt dat je de lawmen pas killt als ze IN het gebouwtje zijn, kom je ook nooit zonder ammo te zitten.

Zo heb ik het gedaan op mijn eerste try :thumbs:

10. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Het duurt zo lang :mad:, en net met een bounty van 4980 dood gegaan 8)

11. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    * Tussendoor je wanted level grijs laten worden, Je bouty blijft staan maar ze negeren je voor nu.
    * Even naar je savehouse om te saven en eventueel een apparte save aanmaken.
    * Terug naar je veilige plekje en weer verder knallen.

* Bovenstaande herhalen indien nodig.

Zo heb ik het zelf ook gedaan. (Na elke 1.000 1.500 dollar even gesaved.)

12. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zit nu op 98%.....morgen maar de laatste 2% doen. \o/

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Je zult maar blijven steken op zo'n percentage. Blijf dan nog liever op 81 % steken ofzo. 8)

14. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me vertellen hoeveel tijd je bezig bent met de singleplayer ?
    (ook als je enkel het hoofdverhaal volgt).

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben met Survivalist Rank 10 bezig en snap iets niet... ik ben er heilig van overtuigd dat ik 10 Violet Snowdrops heb en 2 van elke andere soort planten. Toch haal ik de rang niet. Ik heb mijn verzameling gecontroleerd met deze lijst:

http://reddead.wikia.com/wiki/Plant_gathering

Ontbreekt daar iets? :eek:

16. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    @Arie Moens
    Denk een dag (24uur) als je niet teveel sidemissies doet en rustig aan speelt. Het zal me niks verbazen als je het in +-15 uur kan doen, cut-scenes skippen voor zover het kan, rushen, etc.

@Willem
    Je kan bij je Journal, bij de challenges, op (Y) drukken, dan kun je precies zien wat je hebt en wat je niet hebt :).

Ik was blij dat ik daar achter kwam, echt een chaos als je nog bloemen in je inventory hebt zitten van voor de tijd (die tellen niet mee).

Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  17. praetorian

praetorian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die lijst is compleet, heb je al die violet snowdrop pas gepakt op het moment dat je die laatste challenge kreeg? Als je bijvoorbeeld eerst 3 van die dingen verzameld hebt , dan een level omhoog gaat en dan dus 10+ 2 van elk moet dan moet je ook daadwerkelijk er 10 bij verzamelen.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Wat jij noemt had ik me bedacht en ben zo ook te werk gegaan. Blijkbaar toch iets over het hoofd gezien, plukte nu een vierde Hummingbird Sage en het was opeens goed!

Bedankt voor alle hulp iedereen. :)

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.098
    Gehaald, ik reed gewoon even Armadillo uit en daar waren ze weer. En af en toe saven, bedankt voor de tip \o/

20. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina