Argh hebben we die tomaat er ook weer.... Wat denkt hij/ubi op de markt te brengen terwijl er al een franchise is genaamd "Skate" dat voor zover ik zie velen malen beter is dan deze aanfluiting.
Vind deze titel totaal niet interessant. Het lijkt een beetje een mix te worden tussen Skate en Tony Hawk. Dat kleurenshizzle is al eerder gedaan. Alles aan die game is eigenlijk overbodig. Iemand die het wel ziet zitten?
Schoonmoeder humor altijd leuk. Wtf is dit voor skate spel. Als je dacht dat je niet onrealistischer kon dan Tony Hawk.
Nope, deze game boeit mij ook niet. Ik denk dat we beelden van Ghost Recon wel kunnen vergeten dan, dat leek me echt een game om de show mee te starten.
Ook in 3d? Shaun White? Lol im talking, people are screaming.. awesome omg, please don't kill me, heel overtuigend. Attactive people shooting
Gametrailers valt af en toe een paar seconden terug. Mega irritant. Kwaliteit van de stream is ook om te janken, Met MS en EA nergens last van gehad.
Hier is toch geen publiek voor man. Kom alsjeblieft met hardcore games. Klacht: morgen om 8 uur wakker worden\o/
Wtf wie koopt dit en hoelang zou dit ooit leuk blijven. Alleen als je keistoned bent, lijkt het me wel lachen. Alleen blow ik niet! Ik snap zijn humor niet en het publiek ook niet! En hoe heette deze pistol game dan?
Je kan dit toch niet binnen spelen? Buiten als portable lasergame snap ik de logica, maar dan mis je de instructies en scores e.d. via de tv weer. Moeilijk om het dan bij te houden. Ik mis hier iets kennelijk.
Ubisoft: Games - Child of Eden - Assasin's Creed Brotherhood - Shauw White Skateboarding - Real Life Pistol game - Innergy
Dit soort gekke meuk had ik bij Ubi dus echt niet verwacht. Begrijp niet waar ze mee bezig zijn. Dat ding met die guns is niet eens echt een game....echt te raar dit allemaal.