Zo masterlijk, ik snap er geen zak van maar lijkt me handig om te hebben Ubisoft: Games - Child of Eden - Assasin's Creed Brotherhood - Shauw White Skateboarding - Real Life Pistol game - Innergy - 2 kinect games: Motionsport + Your Shape Fitness Evolve (oud nieuws) - Raving Rabbits Travel in Time - Ghost Recon Future Soldier - Driver San Francisco - Project Dust - Rayman Origins!!! - Maniaplanet
Huh is dat tumor.. of niet timor bedoel ik Ubisoft: Games - Child of Eden - Assasin's Creed Brotherhood - Shauw White Skateboarding - Real Life Pistol game - Innergy - 2 kinect games: Motionsport + Your Shape Fitness Evolve (oud nieuws) - Raving Rabbits Travel in Time - Ghost Recon Future Soldier - Driver San Francisco - Project Dust - Rayman Origins!!! - Maniaplanet - Michael Jackson: Beat it
Hehe. Ben niet bepaald onder de indruk. Geen Beyond Good and Evil. Wel gameplay van Ghost Recon. Ziet er tof uit. Had even mijn oogjes dicht bij Driver, dus die kijk ik later wel. Nu naar bed. Weltrusten allemaal. En Aron, werkze! Haha.
Slechte persconferentie van UbiSoft, AC: Brotherhood en Ghost Recon waren erg cool en het is leuk dat Rayman terugkomt, maar voor de rest... Dan zelfs nog liever de Microsoft persconferentie. :b:
Die Guilemot vertelde van alles over die MJ 'game' maar gaat het uberhaupt om een game of was dit gewoon puur om de conference af te sluiteren? Hij had het over dat mensen hun konden nadoen en misschien wel beter werden en weet ik veel allemaal. Maar begrijp nou niet echt waar het over gaat. Hoe dan ook, gelukkig toch nog toffe games gezien. Die Dust ziet er aardig speciaal uit ook zeg.
Nou ik vond het wel een leuke persconferentie, maar dat komt ook maar omdat je heletijd wacht op de goede games die ze express op het laatst doen. En in het begin ff ons geil maken met AC!
Yep exact. Uiteindelijk toch heel wat nice dingen gezien. ACIII Ghost Recon Rayman Driver Dust Driver schijnt gepland te staan voor de feestdagen dit jaar, nou dan mag er nog flink aan gewerkt worden want ik zag genoeg stotteringen en het zag er nog lang niet klaar uit. Maar ja goed..holiday 2010 kan maar zo ineens 2011 worden
Dust was nogal nietszeggend nog, je weet uit de trailer niet eens het type game tbh. Driver vond ik niet zo indrukwekkend, maar ik heb nog wel goede herinneringen aan achtervolgingen in de eerste game, dus wie weet. Alleen vind ik elke Ubi conference zonder BG&E2 niet cool.
Driver: San Francisco -> Real Licenced cars. Maar... Geen Porsche maar RUF. Had even een WTF momentje daarstraks maar zojuist even terug gekeken en er zitten dus RUF's in en geen echte Porsche's. Verder mag er inderdaad nog vrolijk worden verder gesleuteld aan deze titel want dit is ver van af.
Hier nog ff de lijst van de laatste 2 persconferenties en even om te spoilen die morgen gaan kijken. EA: PS3 - Dead Space 2 Multy-Platforms - Need For Speed: Hot Pursuit - Medal of Honor - Bad Company 2 Vietnam expansion - MMA - Active 2 - Madden NFL 11 - Sims 3 - Crysis 2 - Bulletstorm - Star Wars The Old Republic Software - Gunclub (rewards voor games spelen, zoals eerder demo's/beta) - EA SPORT Live Broadcast (gaat samen met MMA en andere sportgames waarschijnlijk) Ubisoft: Games - Child of Eden - Assasin's Creed Brotherhood - Shauw White Skateboarding - Real Life Pistol game - Innergy - 2 kinect games: Motionsport + Your Shape Fitness Evolve (oud nieuws) - Raving Rabbits Travel in Time - Ghost Recon Future Soldier - Driver San Francisco - Project Dust - Rayman Origins!!! - Maniaplanet - Michael Jackson: Beat it(?)
Weet iemand of de xbox360 slim een powerbrick heeft of net als de ps3 alles in het apparaat zelf heeft?
Ik heb weinig van de E3 gevolgt en ik zie nu de Slim Xbox 360 voor het eerst, ziet er goed uit zeg! Is er al bekend wanneer hij uitkomt en hoeveel hij gaat kosten?