Cool! De eerste game ooit die ik heb uitgespeeld (driver 1) , fantastisch spel. De hele tijd optrekken met vierkantje zodat die de hele tijd burnouts deed haha. Deel 2 was ook nog wel leuk maar daarna ging het helaas bergafwaarts. Hopelijk hebben ze de stijgende lijn weer te pakken.
deel 1 uitgespeeld en deel 2 ook offical the best racing arcade die ik gespeeldt heb wie weet trouwens of de helicopten eind baas van 1 of 2 was(dacht 2)
De driver game sheb ik op Playstation gespeeld, die waren echt helemaal geweldig, zie hier wel naar uit!
deel heb ik ook aardig grijs gespeelt. was toen ook heel bijzonder dat je je knipperlicht aan kon doen als je stilstond. Je had in 2 die rare bruggen die open gingen. die brandweer wagen ging ik altijd mee rijden, met alarm aan. En je had ook dat honkbal stadion. Daar ging ik met een mini in rondrijden
Opzich zou dit best tof kunnen worden en het ziet er beter uit dan verwacht. Alleen dat auto's switchen is echt lame. Hopelijk kan dit alleen in een free roam modus ofzo. De stad ziet er ook nog dood uit, maar dit is natuurlijk een vroege versie. Ik ben benieuwd!
Ik vind het wel vet. Bovendien is het een arcaderacer toch? Schijt aan het realisme! Vroeger ook veel Driver gespeeld, was best vet, dus houd deze ook in de gaten.
lol, dus hij zit in een coma en kan daarom switchen naar elke auto in de stad? (als ik het goed heb van dat filmpje). lame. De rest zag er goed uit al.. nog lang niet klaar zo te zien, maar wel tof.