Omdat Activision een remake voor alle consoles wou doen, maar Nintendo lag dwars waardoor ze hem enkel voor de Wii doen?
Ik vond Bulletstorm er echt onverwachts tof uitzien !! Deed me een beetje denken aan de vroegere shooters Ala Duke Nukem , maar dan in een nieuw jasje.Ook Dat ie tussendoor praatte ,"a Dick with a huge gun" "and what are you doing , eating bullets ?" Zag er zeker tof uit !
Wacht maar tot de Nintendo conference. Ik wil ook wel Sony zeggen, maar ik ben heel bang dat die ook op casual shit met de Move gaan focussen
Child of Eden (spirtuele opvolger van Rez) ziet er wel vet. De game is jammer genoeg wel enkel voor Kinetic, maar voor zoiets flashy met zo'n goede muziek (soms toch) heb wel wat voor over .
Ik denk dat ze juist op de hardcore gamers gaan richten met de Move. Socom schijnt super te werken met de move bijvoorbeeld. Maar ook goeie fighters.. ik verwacht echt hardcore shit daar staat playstation toch ook voor. en ben heel benieuwd naar de schattige 3ds
Ik hoop het, maar toch ben ik er nog een beetje bang voor. Edit: Ik zie nu pas dat Sony en Nintendo allebei een conference van 2 uur hebben!
Socom 4 heb ik gister een videotje van gezien, het is leuk als het goed werkt maar de game zelf zag er totaal niet boeiend genoeg uit vond ik.
Die link gechecked, dat laat gameplay zien. Je moet gewoon met je handje wuiven, maar het ziet er gewoon een lekker flashy game uit .
Jezus, ik hou het allemaal niet meer bij joh! Veels te druk met school. Ik download al die trailers wel later op Xbox Live.
ik ben bang dat het weer eens zoals al altijd een USA ding is en dus niet in de EU beschikbaar zal zijn. Ik hoop dat ik het fout heb hoor
Star wars ziet er goed uit en die Eden snap ik echt geen ruk van. Werd niet heel veel duidelijker na het filmpje. Hmmm niet echt heeeell veel nieuws te melden voor de XBOX.