Ik hoop het echt maar ben bang dat we nog niets te zien krijgen. Denk dat Uncharted 3 pas eind 2011 komt dus dan zou het nu nog wat te vroeg zijn, of ze moeten een teaser laten zien waar je niet veel wijzer uit wordt (dan zie ik liever niets) Maar verder denk ik dat er genoeg "hardcore" games te zien zullen zijn. LPB2 Moterstorm 3 inFamous2 SOCOM nieuwe Warhawk (gerucht) GT5 Killzone 3 GoW3 spinoff (kleine kans) hopelijk wat gameplay van The Last Guardian als ze dit voor het grootste deel allemaal laten zien mogen ze wat mij betreft ook rustig 30 minuten over de Move praten
Vandaag(vanavond) gaat de beurs toch open? Dan zullen er wel veel videos uitkomen, het is nu nog maar weinig...mja...niks nog.
Ben erg benieuwd naar Sony. Sowieso vind ik de exclusieve titels van Sony momenteel interessanter dan die van Microsoft.
Hoelaat beginnen de Live Coverage's weer op www.youtube.com/e3 . er staat daar iets om 1.00pm maar dat is USA time
Startpost mensen, check dat eens.... Hoe laat? Microsoft - 14 juni / 19:00 - 21:00 Nintendo - 15 juni / 18:00 - 20:00 Sony - 15 juni / 21:00 - 23:00 ~ Overige Persconferenties: EA - 14 juni / 23:00 - 24:00 Ubisoft - 15 juni / 02:00 - 03:00 uur
Wat is er schokkend aan? Als je een apparaat zo beweegt terwijl er een cd in draait is het vrij normaal dat je cd naar de kloten is hoor. Dat is bij apparaat. De vraag is eerder hoe die het doet met kleine schokjes... .
Vind het sowieso onzin van die vingerafdrukken en nu dit, ik heb m'n xbox al maanden niet meer aangeraakt en welke lul tilt z'n xbox nou zo op terwijl hij draait? (Jah ok hij dus)
Ongeloolijk het is niet eens expres dus, hilarisch! Het is hetzelfde als dat je een cd speler op de kop gaat houden als er een fucking cd inzit en afspeelt...ik bedoel....hallooooooooooo! LMAO!
Ik bedenk me nu trouwens wel, iedereen zit te huilen dat de conference zo slecht was van Microsoft. En ja, hij was teleurstellend voor de hardcore gamer. Maar voor de rest was hij eigenlijk nou ook weer niet zo slecht om nieuwe klanten te trekken. A)Ze lieten een paar mooie hardcore titels zien B)Ze lieten Kintect zien wat heus wel wat nieuwe mensen gaat aantrekken / hun interesse geeft. C) Ze lieten de nieuwe Xbox zien, Ik denk dat ze het commercieel nog niet eens zo slecht hebben gedaan. Thanks!
Wel gaar dat er weer helemaal niks op Marketplace te vinden is. Waar zijn toffe demo's en free stuff.
Ok dan, hmm ik ben wss nog gewoon in de 'bash MS mood' ivm de teleurstellende presentatie en praatjes die ze niet nakomen.