Net tegen robbin92 gespeeld. Spannende wedstrijd met als uitslag 4-4. Ik had wel de meeste kansen maar ging er niet goed mee om. Kwam in de eerste helft ook al 3-0 voor. Maar later kwam hij goed terug dus 4-4 is wel terecht dacht ik zo. Achja, ben door met 7 punten uit 3 wedstrijden
Poule A is gespeeld, keurig binnen de deadline De eerste kwartfinalisten zijn bekend, benieuwd tegen wie je zo moet ? http://voetbaltoernooi.webklik.nl
Bosniƫ 4-3 Slowakije Erg spannende wedstrijd, waarin ik denk ik toch wel verdiend heb gewonnen als je kijkt naar het aantal kansen. Succes verder!
Poule B Slowakije - Bosniƫ 3-4 Jammer dat ik 1x met mn keeper de bal in zijn voeten passte.. koste me de wedstrijd! Dit moeten ze ook maar is heel snel aanpassen in fifa 11!
Heb nog ff gekeke katti, maar in Poule C staat Zwitsreland en een uitslag is niet verwerkt in Poule C
Kan vandaag! Het liefst overdag... Dus laat maar weten! Moet ook studeren, maar zal af en toe wel online komen op XBox Live. Dit topic houd ik sowieso in de gaten.