@ MrX Respect dat je zoveel hebt doorgelezen. Maar ben het niet met je eens, alledrie de punten van kritiek zijn waar. Vroeger was E3 zoiets als 'de drie dwaze dagen' er werden nieuwe IP's getoond en met gameplay en nieuwe features werden mensen lekker gemaakt om al dat leuks te gaan kopen. Wat ik nu bij zon conferentie zie(MS hier dus) is ENKEL sequells(Kinect daar gelaten) waarvan dan enkel teasers worden geshowed. En dus Kinect waarover ik dus in het begin WEL enthousiast was(E3 vorig jaar). Maar nu denk ik: Kinect zet helemaal in op family fun maar vinden die 'blije families' het wel zo belangrijk dat zij hun bewegingen in Full HD zien? Ik denk dat de overstap niet word gemaakt van de Wii naar Kinect als MS geen meerwaarde geeft aan de Natal/Wave/Kinect. Dus andere of meer spellen uitgeeft. Het is dus niet dat ik het niet zie lukken. maar ik ben wel teleurgesteld om wat er nu gepresenteerd wordt.
Heb hem alvast open staan, kan alleen maar beter zijn dan gisteren. Van alle E3 shows die ik heb gezien sinds het begin van de E3 was die van gisteren verruit de slechste. Microsoft gooide zichzelf echt helemaal de afgrond in met dat boybandje dat ging dansen. Daarvoor was het eigenlijk al faal allemaal maar met dat was 't helemaal van NEE. En nee Gears of War 3 kan niet een hele show redden voor mij
Misschien nieuws ja, maar die DLC is niet erg interessant als het weer overpriced wordt. MGS was al aangekondigt.. idem. Ja, wat nieuws! iets interessants! dat is 1. Niet veel nieuws, iedereen heeft de béta gespeeld. Ook al niets nieuws. Mooi ding inderdaad, maar weer niets voor de gamers met een xbox. Ja, zoals je zegt hebben wij er dus geen hol aan. Die verwachting was er, maar er was toch vooral gehoopt dat de Kinect-games voor de "casualgamer" vooral in de speciale Natal-presentatie, en niet in die van Microsoft zaten. ja, maar van de "hardcore" nieuwtjes was 1 nieuwe game, en dat is heel , maar dan ook heel karig..
Ik zou niet alleen Uncharted 2 en God of War 3 noemen. Sony heeft ook een vracht coole exclusieve titels zoals Heavy Rain, LittleBigPlanet, Ratchet and Clank etc. De laatste maanden had Sony de betere exclusives en ik denk dat die lijn zich doorzet met spellen zoals The Last Guardian, LBP 2 en Killzone 3. De controls van de Wii en de Move hebben ook zo zijn voordelen. Je kan gewoon lekker onderuit gezakt gamen zonder overdreven te gaan springen voor je tv. Zo werkt Super Mario Galaxy 2 heerlijk met de Wii controls. Zulke spellen kan je dus niet spelen met Kinect. Allemaal veel te beperkt door de afwezige controls. Ik hoop maar dat Kinect faalt zodat de focus van MS weer ligt bij de echte gamers. Word moe van dat huisvrouwengedoe.
Ik wil ook bijvoorbeeld echte feedback hebben ookal is het maar rumble. Ben dus bang dat er een hele zwik aan nep pistooltjes/rackets/bazooka's/zwaarden etc aan zit te komen waar wat force feedback in zit verwerkt. Nee ik wordt pas echt warm van motion controls als ware het echt VR
Weet iemand waar je Nintendo Press Conference ACHTERAF kan zien? En hoelang dat duurt voordat hij dan online staat.. want kan hem zo niet volgen maar aan de andere kant wil ik hem wel in een keer helemaal zien. Ik wil wow's a's o's en gejuich horen bij de nieuwe Zelda ...
Hier kan je ook achteraf kijken, moet je alleen op play drukken dan als hij al voorbij is geweest http://www.gametrailers.com/e3/livefeed/nintendo Bij mij op youtube + gametrailers beeld het begint nu http://www.youtube.com/e3 lol ik dacht dat sony nu zou zijn
Check de youtube link in de post boven de jouwe. Vind het wel beetje jammer dat ze terug naar Cell Shaded (maar niet zoals TWW). EDIT: Gameplay beelden, toch geen cell shading?