E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

  1. Microsoft

    24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

    47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

    19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

    23 stem(men)
    20,4%
  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nintendo niet helemaal afgekeken, helaas maar blijkbaar is men er beter over te spreken dan wat Microsoft gister heeft gedaan. Straks Sony kijken, ik heb goede hoop.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is er al een release date voor de 3ds aangekondigd?
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ahhh, heb ik dat stukje gemist dan, thanks:p
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik snap het ook niet, ik vermoed dat het effect ontstaat doordat je het scherm in je handen hebt en daardoor tov je ogen kan bewegen oid? Het kan toch niet zo zijn dat Nintendo even de techniek in een handheld stopt wat Philips alleen in een big ass tv van 15000 euro kon (3d tv's zonder bril zijn nl al door Philips gemaakt, maar nooit tot massaproductie gekomen door de prijs)

    Maar goed eurogamer etc zal dit wel gaan oppennen.

    3rd part support qua games en films is ook echt bizar trouwens! :eek:

    edit: @modder: hoe kom je aan die wijsheid? De camera's zaten alleen achter toch? En dat is dan het soort techniek waar ms nu nog aan werkt 8)
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Google zegt maart 2011!



    Nintendo:
    Games
    - Zelda
    - Mario Sportsmix
    - WII Party
    - Just Dance 2
    - Golden Sun DS
    - Golden Eye
    - Epic Mickey
    - Kirby Epicyarn- Metroid Other M
    - Donkey Kong Country Returns
    - Kid Iracus Uprising

    Hardware
    Nintendo 3DS
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zijn er meer mensen hier die een soort afwijking aan de ogen hebben waardoor ze dus tijdens Avatar (bijvoorbeeld) met een brilletje op het hele 3D maar half half zagen? Wat ik me afvraag nu is of ik straks wel wat aan dat 3D heb van de 3DS, maar ja...remains to be seen helaaschhhhh :mad:
     
  7. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    *Kuch* Kijkhoek was te klein *Kuch*

    Die technologie is wel degelijk te verkleinen naar een klein betaalbaar schermpje voor een handheld.
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Juist niet toch? Ze hadden zo'n afstands slider, die twee cameras zaten aan de achterkant.

    Elk oog krijgt een iets ander beeld, onder aan andere hoek zeg maar zodat je net als in het echt diepte kunt inschatten.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hey dat is waar ook

    *gaat weer een belletje rinkelen*

    de techniek an sich werd toen erg goed ontvangen, maar de kijkhoek was 20 tot later max 40 graden oid.....

    edit: http://tweakers.net/nieuws/67930/microsoft-werkt-aan-brilloze-3d-displays.html

    dat bedoelde ik van MS
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    [yt]hAseFU9a2c8[/yt]

    Ik vind het wel erg cartoony, maar de muziek is intact gebleven. :D Evenals de minecarts!
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Begrijp niet waar videos blijven van alle games op de normale beursvloer, zal wel komen door die conferenties, maar vorig jaar stond GT volgens mij al vol met gamevideos van de normale beursvloer....hmmm.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    hield ik maar van platformers, dan had ik tenminste een reden om de Wiiii te halen :+
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit dat nou met die 3d films? ze demonstreren dus meerdere 3ds films op de 3ds, maar er zijn nog geen contracten gemaakt over eventuele distributie van deze films voor consumenten.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    al het ds nieuws

     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Inderdaad, hopelijk morgen.

    Waar is Hitman 5, Kingdom Hearts 3, Saints Row 3, Batman AA 2. Huilhuil. :'-(
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb niet de gehele conferentie gezien (het 3DS gedeelte gemist. =( ), maar van wat ik zag... Dit is nu hoe het moet MS... Niet dat ik al deze games wil (absoluut niet), maar er werden games geshowed. Games wat veel mensen willen. 'Hardcore' games.

    Epic Kirby ofzo zag er best tof uit btw. Enige game die ik zelf wel zou willen hebben.

    Op naar Sony. Die zullen ook veel moois hebben (en ook veel Move, dat besef ik). Maar hun conferentie zal 2 uur duren, dus ik heb er vertrouwen in dat er een goede balans zal zijn.
    Ik verwacht gameplay van een hoop van de aangekondigde titels (Killzone, infamous, motorstorm LBP enz). En the Last Guardian zal er volgens mij ook zijn.

    en thnx @ hayabusa halo voor het bijhouden van die lijstjes! :) Als je die van Sony ook nog kan doen ben ik je eeuwig dankbaar. ;)
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben benieuwd naar Sony, maar Nintendo heeft dik gewonnen van Microsoft. En ik ben juist helemaal geen Nintendo fanboy, juist meer van de Xbox. Maar MS heeft me gisteren zwaar teleurgesteld. En Nintendo komt gewoon met toffe titels: Kirby, Metroid en Donkey Kong zijn echt titels die ik wil hebben. Zelda en Epic Mickey zagen er ook tof uit, maar die zie ik persoonlijk niet als must buys. En de 3DS, ontzettend benieuwd naar. Maar aan de support zal het niet liggen: oa Kingdom Hearts, Kid Icarus, Resident Evil. Ik heb maar 1 woord: Wow. Nintendo is echt gestegen in mijn achting.
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    3DS games die genoemd werden:

    vet!
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Vond deze presentatie ook een stuk professioneler. Geen neppe super ingestudeerde verhaaltjes maar gewoon Reggie die je normaal iets uit probeert te leggen.

    Was ff enthousiast maar toen realizeerde ik meteen hoe gaar de lage resolutie van de Wii er op je FHD tv uitziet.
    Mja DK sowiesooooo _O__O_
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Ik hoop echt dat er gameplay van The Last Guardian komt bij Sony. Dat zou tof zijn. _O_
     

Deel Deze Pagina