Halo: Reach [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    De gameplay van gisteren:

2. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ben gewoon niet overdonderd. De gameplay oogt nergens spectaculair. Het doet me heel erg denken aan bijna per definitie matige dodgefight games zoals Star Wars: Jedi Starfighter of Blazing Angels. Halo: Reach moet in dit element wel ergens diepgang gaan bieden, anders is het een nutteloze toevoeging. Maar hoe voeg je diepte toe in spacecombatgameplay? Ik ben daarom nogal sceptisch. "Eerst zien, dan geloven"

En ja, ik zie graag de strijd in de ruimte in Halo: Reach, maar dan denk ik aan combat in en rondom carriers, terwijl er een inmense strijd om je heen plaats vindt.
    Ken je nog die passages uit Reach waarin werd beschreven hoe gevaarlijk het was voor een Spartan om los in de ruimte te wandelen? Zou dát niet een veel spannender gevoel zijn? Nietigheid, als een mier strijden tegen het onvermijdelijke. In plaats van Luke Skywalker die binnen komt lopen als een awesome spacepilot. :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

+1, doe mij ook maar een ruimtewandeling op een covenant cruiser ipv die space combat. Maar goed, eerst spelen dan oordelen

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Huh het deed me meer denken aan crimson skies wat een geweldig spel was. Met de nieuwe developers van FASA die nu deel zijn van bungie verwacht ik een heel sterk crimson skies achtige ruimtegevechten.

Trouwens die 'spacewalk' was al gedaan in halo 2, het is niks nieuws. Bovendien heeft call of duty mw2 dit al gedaan. Maar wie weet misschien zitten die scenes erin.

Uiteindelijk gaat het echter om gameplay en de ruimtegevechten voegen een extra dimensie toe aan de halo sandbox. Halo was altijd al 50 % schieten en 50 % voertuigen. Nu krijgen we ook ruimtegevechten.

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Maar het kan zo veel beter. :+ Nu er eindelijk een engine is die enorme ver zicht toestaat en fatsoenlijke explosies, nu is er eindelijk wat te zien als je over een schip loopt / in de ruimte zweeft.

6. Coentjuh

Coentjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    29
    't Zou wel leuk zijn als je aan het begin van elk level kon kiezen welke Spartan die je wilt zijn. Of dat elke Spartan zijn eigen story line heeft:)

7. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar uiteindelijk is het gewoon een scene. Het is gewoon een verschillende omgeving waar je in vecht. De ruimtegevechten hebben een volledig nieuwe GAMEPLAY aspect, met nieuwe tactische mogelijkheden, een nieuwe toevoeging aan de halo sandbox als het ware. Als je ziet hoeveel FASA mensen bij bungie nu werken dan krijg je werkelijk het gevoel dat Halo reach een combinatie is van Halo CE en crimson skies.

8. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Dat zou echt zo tof zijn _O_

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan geen 1 van de campaign characters kiezen die op de cover van reach staan. Ook niet als je co-op speelt.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Idd. Was al duidelijk bij die aller eerste trailer .

11. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    ???

12. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454

menu scherm..

13. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Er was trouwens een tijd gelezen een lijst met allemaal geleaked zooi vanuit de Beta met allemaal nieuwe voertuigen, wapens en modi. Nu dat spacecombat er is wil ik eigenlijk best wel geloven dat het kan kloppen dat de lijst echt is...

14. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Hij doet het niet bij mij! :eek: Ook niet als ik de URL kopieer naar m'n browser.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Je kan captain carter niet spelen of die anderen, je hebt je eigen character "rookie" die je kan customizen, en wanneer er meerdere mensen meespelen(co-op) dan hebben zij ook hun eigen character.

Edit*
    Srry verkeerde persoon gequote waarop ik mijn antwoord baseerde, misverstand:+

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dus tóch? Nice! :D Hoop dat het nu met Spartans kan ipv ODSTs.

EDIT: Wacht, werd dat gezegd tijdens de persconferentie? Kan me dat niet herinneren? :eek:

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nice, maar ik wil liever wat van forge zien.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  19. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    De kans was natuurlijk al vrij groot (Overlook was 1 grote stille hint :p ) en ze hebben ook gezegd dat ze het ook weer in Reach wouden stoppen als het succesvol zou worden in ODST.
    Ik hoop wel dat het wat beter opbouwend is, en meer zieke enemies!

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    - The demo was about 90% the same as what anybody that watched Microsoft's E3 press conference saw.

- The level is called Long Night of Solace

- During the fight you could see Armor Abilities in use, executions on Elites and Grunts (the Grunt executions look completely hilarious)

- and a new Covenant weapon called the Concussion Rifle. That puppy is a bit like a grenade launcher, only it spits out your rage in plasma form.

- If you play four player co-op, all team members will get their own Saber to pilot for a gigantic space battle.

- the Saber can also do quick 180 degree flips, barrel rolls, and side dodges.

- Sabers could be awesome in competitive multiplayer. Unfortunately, Bungie wouldn't talk about any possible new competitive modes these vehicles could be included in

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina