[XOne] Dante's Inferno

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 31 jan 2009.

  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Even een nieuwe game aangemaakt op hard difficulty en hoppah ineens wel de eerste 2 achievemnets binnen, terwijl ik op easy helemaal niks kreeg in 2 uur speeltijd 8)

    Kan je soms helemaal geen achievements op easy halen?
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    8) Wtf is er met deze game aan de hand.

    Speelde nu stukje op hard krijg achievements binnen, ook achievements die ik net al had gehaald nog een keer 8) Ik kijk dus bij mn achievemnets want het klopt niet, je kan niet 2x dezelfde achievement krijgen, krijg ik dit op mn scherm:


    [​IMG]

    [​IMG]

    8)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2010
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Game maar opnieuw opgestart in de hoop dat hij niet meer glitched. Nu krijg ik alle achievements dubbel or driedubbel. Elke keer dat ik nieuw game doe komen de eerste achievemnets er weer bij. Heb nu al 5x de achievement van City Of Acre gehaald :confused:

    Dit is mooi klote. Moet ik nu Microsoft bellen om te vragen of ze dit kunnen fixen, mn gamerscore gaat zo ook gewoon omhoog met achievemnets die ik oneindig vaak kan halen 8)
     
  4. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Kerel,, je post editten is ook moeilijk he:x

    Misschien dat je je eens opnieuw moet insignen? Of probeer eens te spelen met een andere Gamertag. Of je Xbox opnieuw opstarten? Of de update van de game verwijderen en dan weer downloaden?
    Genoeg om te proberen, dacht ik zo;)
     
  5. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Alles daarvan geprobeerd, niks hielp ;)

    Xbox opnieuw opgestart, cache geheugen geleegd, update opnieuw gedaan. Nieuwe game gestart, toen begon het pas leuk te worden toen ik voor de 5e keer dezelfde achievement kreeg, toen liep mn gamerscore op mn xbox ineens niet meer gelijk met xbox.com en wist ie niet hoe het nog zat.

    Halve avond bezig geweest om hem weer beetje op orde te krijgen. Andere game gespeeld, daar een achievement mee gehaald, toen had ik ineens weer 0 punten bij Dante. Savegames allemaal verwijdert, opnieuw gestart en toen liep ie weer zo goed als normaal. Alleen geeft ie nog een verkeerd aantal achievements weer bij Dante. Ipv 42 geeft ie er maar 25 aan. Maar dat boeit me niet zoveel, heb geen dubbele achievements meer staan waardoor de xbox vaag begint te doen.

    Als ik het niet gefixed had had ik zo 1000 achievements met Dante kunnen halen, terwijl de game er maar 44 heeft :D
     
  6. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    zo, even een kick om mijn gal te spuwen. Wat een vreselijk middelmatige game is dit, zeg. Ik ben me meer aan het ergeren, dan aan het vermaken. Daar zit iets goed fout.

    De gameplay heeft zo weinig diepgang. Ik heb het gevoel dat ik alleen maar aan het rammen ben. De paar moves die ik ken, zijn bij bossfights weer overbodig, omdat daar de gameplay meestal wordt gereduceerd en het altijd eindigt met quick time events.
    Ik mis Ninja Gaiden. Daarin had ik pas volledige controle over mijn character.

    En godnondeju, buttonbashen en ineens na een cutscene op een knop moeten rammen is geen gameplay!
     
  7. Oakenfold

    Oakenfold Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Op easy ff snel de 1000 unlocken en dan weg stoppen. Maar dan speel ik zelf toch liever Dante Inferno dan Ninja Gaiden, zal wel met geduld te maken hebben.
     
  8. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zeker wel een vette game, ik ben hem sinds vandaag aan het spelen. Tot nu toe niet echt moeilijk. Ga vaak dood bij de plotselinge quick time shit als ik van een plateu af moet springen ofzo. Battles zijn op normal niet echt uitdagend. Maar het ziet er zeker wel vet uit, het concept is ook erg tof!
     
  9. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een vette game! Ik heb hem sinds gisteren, en ik ben vandaag begonnen met spelen. Echt een aanrader!

    EDIT:
    Zijn de DLCs - Trials of St Lucia en Dark Forest de moeite waard om te kopen? En worden deze nog actief gespeeld?
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  10. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
  11. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze denk nog wel kopen, maar ik heb de game op de ps3.XD Anders had ik wel met je meegedaan:thumbs:
     
  12. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Koop hem dan ook nog even voor de xbox 360. :9
     
  13. GundamBlade

    GundamBlade Broken,Beat&Scarred

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hell Noo:p
     
  14. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat er meer mensen dit spel hebben? :D
     
  15. Pz Truelove

    Pz Truelove Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem zelf niet gekocht, maar wel ff geleend van een vriend van mij,, vet spel:thumbs:
     
  16. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    En had hij de DLCs gekocht?
     
  17. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje over DI. Wat gebeurt er als je voor hogere moeilijkheidsgraad kiest? Wat krijgt je dan? Meer XP-punten? Tot ik zover weet, krijg je geen achievement voor behalen van bepaalde moeilijkheidsgraad.

    Ik speel nu op 2e graad, maar ik vond een beetje makkelijk. Ik ging vaak dood, doordat ik verkeerde sprong maak of zo.

    Om hoogste graad te unlocken moet je 3e graad kiezen. Of is 2e graad ook goed. Ik weet dat bepaalde moeilijkheidsgraad naam heeft, maar die weet ik even niet uit mijn hoofd.

    Als ik het goed begrijp, moet je 2 maal uitspelen voor volledige path van holy en unholy.

    Verder vind ik de sfeer van DI prachtig. Het kost me nogal veel moeite om vrouw te doden. Je weet wel, rare ding uit vulva. Zij bewegen nogal snel, en aanval blokkeren helpt niet :'-( Tips?
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.689
    Leuk Bevonden:
    17.896
    Gewoon moeilijksheidgraag dan ff minder zetten en HOLY CROSSEN!! BOOOM, BOOOM, BOOOOOOMMM!!!
    Damn wat was dat vet om te doen in die game.
     
  19. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    DI uitgespeeld, en ik vond hem erg vet. Het sfeer is mooi gemaakt :thumbs:

    Alleen vind ik 1 level raar, zoals je 8 second in lucht moet blijven en combo van 100 maken :confused: Verder was OK.

    Jammer genoeg heb ik geen unholy/holy van level 7 gehaald. Dat betekent dat ik nog 2x moet uitspelen voor G :'-( Ik heb geprobeerd om opnieuw te beginnen met behouden van skills/update/exp etc. Het lukt wel, maar je niet NIET saven :mad: Ik hoef nog maar 5000EXP voor unholy van laatste level 7 te halen.

    Ook moet ik opnieuw beginnen met zoeken naar zielen en wat voorwerpen.

    De film is erg mooi gemaakt. Vreemd genoeg kan ik 1 film niet meer terug kijken. Het gaat over de gevecht tussen soldaat ( uit arabie ) en huisbaas. Vervolgens kreeg huisbaas z'n kruis in z'n oog, later stak soldaat de vrouw van Dante neer.

    Ik ga proberen alle G te halen.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    wait... wut?
     

Deel Deze Pagina