Vanwege de drink beweging meer. Spel ziet er vet uit, zou het willen spelen. Ben wel onder de indruk.
Ok ik moet toegeven dat sorcery al een stuk indrukwekkender is danal die wii motion/kinetic control shit....zo moet motion control worden gebruik
Deze 'Move' game ziet er al 100x beter uit dan alle Kinect games. Moet je nagaan dat dit niet eens een hardcore titel is.
+1 Dit is heel erg Wii HD dus niks voor mij maar het is in ieder geval wel een echte game en niet alleen een remake van een Nintendo minigame
Dit is technisch wel leuk, maar de gameplay ziet er enorm suf uit. Typische 7 game lijkt het. Maar sowieso al beter dan elke Kinect game.
Het is misschien wat Wii ripped, maar het werkt goed! Het ziet er tof uit, het speelt aardig goed, het is leuk, gewoon goed! Alleen vind ik de controller nogal butt-ugly.
Wii is lang niet zo accuraat, je zag het bij zelda al en zelf heb ik er ook last van. Je kunt bijna alle spellen al spelen door simpelweg ff met je mote te fappen
dude meen je dat? Je kon zelfs zo al zien dat het echt eindeloos precieser was! (alleen al hoe zijn magic werd uitgevoerd) En verder met HD graphics. Ik vond het erg gaaf en een nieuwe IP!
Zelda presentatie was niet representatief, want ze hadden daar storing. In die Kotaku vidoe was het al 10 keer beter.
De precieser was wel heel goed maar verder niks.... en games komen zowieso nog voor kinect.. tis maar een begin zoals wii deed in het begin