E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    geen gratis ps3 jammer

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou dat was het alweer :+. Moet nog ff die van nintendo kijken, nog niet gezien :eek:

3. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    fucking teleurgesteld met geen The Last Guardian of Starhawk :mad:

4. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12

Dankje:thumbs::thumbs:

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hmmm pc was een beetje een mixed bag. Was wel erg onder de indruk van de precisie van Move. Gaat de wiiii x 1000 voorbij

verder een paar leuke spellen gezien, maar het werd allemaal zo tam gebracht. Al die dlc deals vond ik maar suf en Gabe op het ps3 podium......

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    3D, only on, leading, 3D, only on, 3D, only... gaap wat een kerel...

Killzone 3; tja goede actie/shooter. Heb zelf KZ 1 gemist dus deze speel ik niet.

Nog meer gedram over 3D, Sony, 3D Sony & Move...
    Bla bla core, ps2 blijft goed doen, bla bla meer mensen... weer dat gedoe van vorig jaar. :p

Devtalk over Move... ja ja supergeweldig en zo. :p

Ok dat tovenaarsfilmpje is wel geinig. Mits er genoeg game inzit en uitdagend genoeg is wil ik die nog wel spelen.
    Toch zou je dat prima op Kinect kunnen hebben (mits de besturing goed werkt) met je hand en zo.

Ok golf, werkt leuk. Niet mijn game verder.

Kevin Butler gedoe; ok wel grappig. :)

Move info; ok klinkt wel redelijk.
    Goede games en support wat al gelijk duidelijk is.
    I'd like to move it move it. Past er goed bij. :D

PSP gedoe;

Erg leuke commercial maar PSP mega support campagne... ik zie het nog niet zo. Alhoewel de games er op zich wel zijn... eerst maar afwachten dan.

LBP 2; leuk gedoe allemaal. Hoop op veel TD games. :+ Maken zelf is niks voor mij (kost teveel tijd).

PSN subscription; Hmmm Wipeout Hd gratis bij 1 jaar... tis dat ik die al heb.

Bla bla, public, bla bla ps3, HD, PSN, bla bla...

Weer Dead Space.... geskipped.

Portal 2; Haha die Gabe. "I thank Sony for not repeatly punshing me in the face." Portal 2 wordt cool. ^_^

exclusive !@#$ blabla dit en dat. Nu kunnen de 360 fanboys dus terugzeiken op dat gedoe dat Microsoft altijd met geld smijt. (ik neem geen standpunt hier over in)

Ok het spel komt nooit uit maar das een goeie GT 5 trailer.

Infamous 2... die kerel ziet er niet uit! Rare footage... ice powers lijken me wel echt supervet. Zal wel goedkomen hoop ik.

Twisted Metal; Ik ken de naam maar zegt me verder niks. Leuke ijscotruck. Game is vet al dan niet een beetje chaotisch.

Bla bla move, 3D, bla bla.

Ok ERG vette presentatie!

7. latino

Leuk Bevonden:
    0
    wat mij het meest verbaast heeft is kinect en 3DS :D plus nog een paar spelle i am happy

8. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Beste pers conf :)

Lekker games kijken, en move zag er zelf ook nog boeiend uit!

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sony viel me ook wat tegen. Wel beter dan MS, maar ik had op The Last Guardian gehoopt. Of een aankondiging van een ICO/Shadow of the Colossus pack, maar nee. Dus:

1. Nintendo
    2. Sony
    3. Microsoft

Nintendo had leuke games en coole nieuwe hardware met 3DS

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Last Guardian was wel de grote afwezige, maar toch al met al een sterke show van Sony. Denk dat de PS3 wat vaker gebruikt gaat worden het komende jaar. Wat ik me nog het meest afvraag of de PS3 nu ook langzamerhand de console gaat worden om de multiplatform spellen op te spelen. Ben benieuwd of die inhaalslag die Sony moest maken qua performance van 3rd party spellen nu eindelijk voltooid is.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    E3 is nog niet afgelopen en nu maar hopen dat de aankomende dagen er wat nieuwe titels komen die nog niet zijn aangekondigd...

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Twisted Metal is een PS3 exclusive en ziet er dan zo on-indrukwekkend uit, ah well. En wtf hebben ze gedaan met die main character in inFamous 2? Jezus wat zonde.

13. latino

Leuk Bevonden:
    0
    haha + 1

14. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Was niet slecht, maar toch teleurgesteld in de games. Waar is the last guardian,... En Move werkt wel beter dan natal, lijkt mij zo toch, maarja, of het echt iets voor mij is, weet niet... Deze E3 moet het echt hebben van de third party ontwikkelaars ubisoft, ea, ... Games als medal of honor, maffia 2, dead space 2, ghost recon 3, dat is de moeite om te zien...

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen nieuwe SSX
    Geen nieuwe Hitman
    Geen Starhawk
    Geen nieuwe Elders Scrolls
    Geen The Last Guardian
    Geen Ico/SOTC pack.
    Geen Kingdom Hearts 3

Deze E3 zuigt :)

16. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Vond de PS3 show niet bijzonder. Beter dan Microsoft iig.
    Move was wel tof(fer dan Kinect). Vond de presentator maar irritant, maar Kevin Butler was vet. :p
    Had voor de rest gehoopt op wat coole gameplay van hun nieuwe IPs die de afgelopen weken zijn aangekondigd, maar amper wat...
    Nu Nintendo nog is kijken, heb ik toenet gemist.

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Toegegeven, deze conference zag er beter uit dan die van Microsoft's kant. Maar beiden vond ik matig. Beetje matige E3 dit jaar wat betreft de "3" consoles! Het moest allemaal over dat nieuwe gebeurtenis gaan, Natal/Kinect, Move, etc..

Wat is trouwens het geheime project van de makers van Oblivion/Fallout?

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Had The Last Guardian ook graag gezien maar eerlijk gezegd is dat ook meer een game voor de Tokyo Game Show

19. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Conclusie conferences:

Microsoft - Zoals ik al eerder zei de slechtste conference in tijden. Veel te veel gebaseerd op het hele Kinect gebeuren en weinig coole nieuwtjes. De techniek achter Kinect is interessant, maar de games zijn pure kopieën van Wii games.

Sony - Sony had gewoon een goede presentatie, niets meer en niets minder. Killzone 3 zag er goed uit en de techniek achter de Move ziet er ook erg goed uit. Ook hier boeiden de games die ik zag me niet. Die tovenaarsgame was cool qua controls, maar voor de rest niet impressive. Twisted Metal is wel cool, maar not my type of game.

Nintendo - Nintendo is de winnaar van deze E3, en dan ook echt met lichtjaren. De presentatie van de nieuwe Zelda ging niet zo soepel, wegens storingen, maar recentere video's hebben geshowed dat het wel degelijk werkt. En wat een vette nieuwe games! Donkey Kong Country, Kirby, Kid Icarus... het zag er nice uit. De 3DS klonk daarnaast ook erg interessant, maar helaas dat je dit natuurlijk mee moet maken om het echt goed te begrijpen. De enige echte winnaar van deze E3.

20. latino

Leuk Bevonden:
    0
    achja alles is mooi maar weinig geld zeg ik dan

Deel Deze Pagina