[PS4] Gran Turismo 5 - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door dantiney, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Wat hadden die mannen van Red Bull er nou weer mee te maken? Hebben ze naast de F1 auto's van Ferrari ook die van Red Bull in de game zitten? :D

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
  3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Op Sony's EU blog geeft een medewerker aan dat ie achter de release date en beschikbaarheid van de CE voor Europa aangaat. Dus even deze post in de gaten houden voor een update! :)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Mocht GT5 hier echt een stuk later komen haal ik hem wel via VGP ofzo

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    daarom , importeren we die hap gewoon even , wil wel die LE hebben dan hoor

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien...

Maar Red Bull vind je ook terug in andere vormen van autosport,
    Rally is daar één van.

Edit: Als de Red Bull F1 er ook in zit dan laat ik codemasters F1 2010 lekker in de winkel liggen.
    Ben nogal teleurgesteld in de laatste paar racegames van de Codies.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Er is toch allang bekend dat alle F1-wagens er in zullen zitten? Alleen niet van het meest recente jaar volgens mij.

8. Naughty God

Naughty God Member

Leuk Bevonden:
    0

Make a note Turn10. :lol:

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet niet of het al gepost is. :)

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    't Wordt.......donker? :eek:

Eindelijk! Nu nog die weercyclus en rossen maar \o/

11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Yeah!! :cool:
    Die LE komt ook mijn kant op!

12. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Oeh, dat ziet er goed uit! :cool: Inderdaad nog dynamische weerseffecten erbij en dan is het helemaal geweldig. :D

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    The Stig erin. Geweldig gewoon! :cool:

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    $100 (dus €90-€100) voor deze LE vind ik wel vrij veel. Verzamel geen miniatuur auto's en een boekje + key chain vind ik nou ook niet echt boeiend.

15. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Miniatuur auto's zijn normaal ook rond de 30/40 euro, dus 100 euro vind ik best mee vallen.

16. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Voor mij eigenlijk het enige interessante aan de CE. Komt gelukkig ook voor de standaard uitvoering! Het schaalmodel, de sleutelhanger en het boekje vind ik niet zo boeiend.

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Maar ik wil 'm niet pre-orderen want dan krijg je 'm 9/10 keer te laat! 8)

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    2 november voor de US dus.. ben benieuwd wanneer japan en europa de game dan gaan krijgen.

Ziet er trouwens ERG goed uit weer.. het is het wachten wel waard met een dag en nacht cyclus.

19. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    In theorie: 5 November. (2 November is een Dinsdag en 5 November een Vrijdag.)

In de Praktijk: Afwachten.

20. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    EuroGamer has shared their detailed hands-on impressions with the latest E3 2010 GT5 demo, and it’s full of quite a few interesting and revealing tidbits of information. While I have covered the main points below, the full article contains more detail and is very well written, so head on over there for more.

Over 800 of the cars will be “standard”, the majority of which have been brought from previous GT titles. Despite the nomenclature, they still look great – all of the classic “muscle cars” we saw in the latest batch of screenshots are all “standard”. However, according to the article, standard cars “won’t have interiors”.

There are 200 “premium” cars which “take the final count past the 1000 mark”. In addition to highly detailed interiors, the undersides of the cars have also been modeled and will be visible when the car is flipping through the air thanks to the new physics engine.

There will be 9 NASCAR models available, and you will be able to race by NASCAR’s specific rules. The article describes the NASCAR crashes as “truly epic” yet still “artful in Yamacuhi’s universe”.

Each individual circuit can take as long as two and a half years to build.
    The new Photo Travel mode – where you take a car to a picturesque location other than a race track – now allows you to virtually walk around the environment to help you get the best angle.

Online community features include a “BBS, personal logs, mail, and something called My Lounge”. You will be able to monitor your friend’s progress, set up private races with them, and spectate on live online races that are already underway from any camera angle, while focusing on any player’s car that you want.

The combination of 3D visuals and head-tracking with the PS Eye was described as “astonishing”.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina