Het werkt prima in IE en bij Firefox doet ie moeilijk...wtf man. BRINK http://e3.gamespot.com/video/6265793/?tag=top_stories;play_btn;1
Zo maar weer eens alle posts van gisteren lezen. Maar iig alvast mijn mening: Kevin Butler Goede zet dat ze hem ook even lieten langskomen. Epic speech. [gt]101567[/gt] Niet veel nieuws, maar tenminste een stuk minder casual zooi dan MS. En eindelijk de nieuwe TM onthuld. AC Brotherhood MP beta. DS Extraction is hoop ik alleen exclusive voor de CE. Ik wil die liever op XBLA hebben; dan betaal ik er wel voor. Waar ik nu net aan denk... waar was de Vitality Sensor van Nintendo? Sinds de E3 van vorig jaar niks meer over gehoord.
Echt genoten gisteren van de 3DS. Enige tegenvaller vind ik toch wel de graphics. Er gingen geruchten dat ze richting die van de 360/ps3 zouden gaan. Not even close ben ik bang..... Move zag er ook goed uit! Dat golfen liet duidelijk zien dat deze je beweging echt registreert. Kinect is qua techniek imo nog steeds erg vernieuwend. Echter de pc onderstreepte alleen maar mijn twijfels. 'Echte' games kunnen gewoon niet met dat ding. Het is spring, buk, zwiep, gooi maar verder niets. Miste op de Sony PC grooooote titels. Ik had aankondigingen met releasedates willen horen van Versus, Last Guardian, KH, een nieuwe titel etc
Dat is ook zo goed als onmogelijk, dan zou je bijna buitenaardse of onbetaalbare hardware hebben. De 3DS rendert alles namelijk 2 keer, wat dus 2 keer de normale workload geeft. Als je dan 360 graphics krijgt vereist het dus 2 keer zoveel als de gemiddelde 360 game. Daarom is de 3DS misschien zonder 3D wel in staat om daar in de buurt te komen.
Vond het wel vreemd dat ze in hun compilatie trailers footage lieten zien van de nieuwe Motorstorm, maar het tijdens de PC geen enkele keer noemen.
Ik heb echt moeten bijkomen van Nintendo. Man wat prachtig allemaal. Ik ben sinds de SNES niet zo hyped geweest. Alles blijft in mn kop zitten. Ik voel me eindelijk weer gamer. Nintendo is terug. De thirdparty support liegt er ook niet om. Zo veel titels waar ik nu naar uitkijk. Reach en Gears 3 kunnen me gestolen worden. Ik weet zeker dat Cliffy B. zelf zelfs meer uitkijkt naar Nintendo nu, dan zn eigen games.
zat ik gisteren aan te denken, lets hope! Nieuwe game van de makers van Flower! http://kotaku.com/5564719/flower-developers-new-game-is-a-multiplayer-adventure/gallery/
Het is slechts een speculatie van mijn kant, hoor, maar dat zou zo moeten zijn. Wat nieuwtjes van de floor: Haha, ze wilden niet teveel knallen. En de Metroid: Other M trailer die Kevf gemist heeft: [gt]101482[/gt]
Het was dan ook maar een gerucht. Ben zelf wel tevreden met de grafische prestatie als ik zo naar de screens kijk van bv. MGS. Het evenaart zeker Wii graphics en door dat het op zo'n klein scherm is lijken ze waarschijnlijk ook nog beter dan Wii graphics. Een grote stap vooruit als je ziet wat voor graphics de gewone DS aankon.
Ik denk dat we ook veel vette PS2 remakes zullen zien. Er komt ineens iets in me op.... Final Fantasy VII 3D?
http://www.eurogamer.net/articles/nintendo-3ds-hands-on die zijn echt te positief voor woorden shit, moet hebben......
ff serieus, dat geloofde je toch niet echt . Als zulke hardware echt in zo'n klein apparaatje kon worden gedaan, dan zouden zelfs de PS3 Slim & Xbox 360 slim toch nog niet zo groot zijn als ze nu zijn
a) die consoles zijn al jaren oud, hardware wordt heel snel kleiner b) vergeet niet dat het scherm zo'n 10x kleiner is. Met een veel lagere resolutie zou je voor je gevoel al dezelfde kwaliteit krijgen. c) 'richting de graphics van' Dus ja ik had gehoopt dat het waar zou zijn.