FIFA World Cup 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 3 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Of omdat ik goed verdedigde :+

2. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Geen smoesjes Munnie. Ik weet onze 3 potten nog wel. Eerste wedstrijd verloor ik kansloos met 6-0. Daarna won ik toch echt met 5-2 en 3-0 :9

3. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Apart dat je online met 2 personen tegen 1 kunt spelen voor het klassement!
    Vind dat zwaar balen, want kwam er dus 1 tegen die samen met z'n 2 speelde. Dat is gewoon onmogelijk om te winnen. Met een 4-2 toch nog enigzins weerstand kunnen bieden...
    Dat ze een aparte ranking hadden gemaakt voor mensen die met 2 tegen elkaar willen spelen. Maar niets aan te doen nu... :D

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Onmogelijk om te winnen?
    meestal heb je een voordeel als je tegen 2 moet, Behalve als de tegenstanders heel goed samenspelen.

5. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Samen met een kameraad speel ik ook met regelmaat samen in een team! Wanneer je dit goed uitvoert, ben je velen malen slimmer dan de AI van je tegenstander. Hierdoor kun je veel betere aanvallen opzetten, en altijd correcte rugdekking geven.
    Uiteraard gaan twee mensen die dit samen kunnen dan online spelen. Iets wat ik niet wist, en dus apart vindt. Puur de reden dat je dus met twee mensen veel sterker bent (mits je dit kunt) dan iemand waarbij de AI mee moet verdedigen. Knappe jongen die 2 volledig ingespeelde team spelers op 1 Xbox 360, kan verslaan.

Edit:/
    Siemenm heeft tegelijk met mij gereageerd. Maar ik blijf bij mijn bovenstaande punt.
    Twee spelers die dit samen kunnen, horen gewoon te winnen!
    Niet als je tegen twee knopen speelt die voor de lol achter de Xbox zitten, en er een brasje van maken. Deze zul je ook hebben, maar die neem ik niet serieus. Het gaat hier om de spelers die hier serieus op oefenen met z'n twee.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, alleen maar makkelijker eigenlijk.

Er vallen veel meer gaten namelijk omdat ze vaak met z'n tweeen op je af komen en dan ook nog zo'n extra computer laten helpen afpakken. Drie man weg, dan heb je veel vrijheid hoor als je het goed uitspeelt. Gewoon zoeken voor de gaatjes en dan is het echt makkelijk.

Speelde eergister met Argentinie tegen Spanje, 5-1 gewonnen (1 goede uitbraak van hun, was niet te stoppen).

Is het trouwens ook mogelijk dat je met meer dan 2en kan spelen? Bijvoorbeeld met 3 guests ofzo? Nog never nooit zien gebeuren.

7. Munnie

Munnie Guest

Als ik verlies dat loopt het toch ook niet met mijn team en was mn tegenstander gewoon beter (meestal) !?
    Logisch toch??

//edit; dat je die uitslagen nog onthouden hebt. Zeker veel indruk op je gemaakt door van mij 2x te winnen? :+

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2010
  8. UnExpected

UnExpected Guest

Gelukkig mezelf behoed van degradatie uit divisie 1 door weer 6x op rij te winnen

9. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Haha kloppen ze precies dan? Wist het zelf ook niet zeker meer :9

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zit nu in divisie 4.:)

Speel niet echt veel waardoor het lang duurt voordat ik divisie 1 kom. Tot nu toe altijd binnen 7 wedstrijden al gepromoveerd, en nog nooit minder dan 16 punten gehaald.:)

11. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Penal voor Suarez en rood keeper Z-A

edit; Woow, verkeerde topic. 8)

12. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
  13. UnExpected

UnExpected Guest

Heb 'het' gevoel weer een beetje terug :b:

Net echt geweldige wedstrijd Mali tegen Slovenië. Ik had 35% balbezit maar stond wel 4-0 voor in de 20e minuut :emo:

14. robbin92

robbin92 Atletico y Feyenoord

Leuk Bevonden:
    10
    Haha, eindelijk met een 1 star team het Online WK gewonnen:)

15. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nice, die moet ik ook nog doen.

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heeft iemand een goede opstelling voor me om met NL mee te spelen. En hoe kan je dat downloaden van iemand anders?

Word namelijk echt schijtziek van het spel. Krijg allemaal klutsdoelpunten tegen. Elke wedstrijd weer hetzelfde. Of ik wil gelijk doorpassen en de spelers laten hem van hun voeten afspringen en doen niks meer waardoor de tegenstander zo met de bal er vandoor kan gaan. Wil je naar een speler passen gaat ie naar de andere kant van het veld. Nu ik een aantal weken speel vind ik hem eigenlijk slechter dan fifa 10.

17. UnExpected

UnExpected Guest

Ik krijg ook te vaak van dat soort doelpunten tegen, ik heb maar 1x de 0 weten te houden uit de 20 wedstrijden.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Zo waar 4-0 gewonnen. Wel 1 bal die de keeper moest hebben met een voorzet over de grond en 1 klutsbal. Maar als het in je voordeel is is het minder erg maar ook niet heel leuk!

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Met Nederland speel ik 4-2-3-1.

V/d Wiel - Heitinga - Mathijsen - V. Bronckhorst

De Jong - V.Bommel

Robben Sneijder Elia

V. Persie

En als dat niet loopt ga ik 4-3-3 spelen. verdediging blijft hetzelfde.

De Jong - V.Bommel - Sneijder

Robben - V.Persie - Elia

20. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Dit had ik ook de hele tijd. Begin liep het ook wel maar later niet meer. Aangezien veel landen gasten met spitsen spelen ben ik veranderd naar een 3-5-2 formatie. 4x winst op rij. 4-0 en 3x de tegenstander weg gegaan bij 3-0.

Vd Wiel - Heitinga - Mathijssen
    V Bommel - De Jong
    Kuyt - Sneijder - vd Vaart
    Robben - v Persie

Loopt nu in 1x heerlijk!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina