Om 360/PS3 graphics te krijgen op een draagbare console hoef je niet zo'n sterke hardware te hebben als in de 360/PS3 puur omdat de resolutie van het scherm van een draagbare console veel lager is dan de resolutie waarop de 360/PS3 games gerenderd worden. Maar chips voor draagbare apparatuur die zo'n graphics aankunnen (bv. Tegra 3 mischien) zijn nog wel een jaartje of twee van ons verwijderd. Zo kan de Tegra 2 (die dit jaar uit zou moeten komen) de Unreal Engine 3 aan al zijn de graphics wat minder dan op die van de consoles. Het gerucht was trouwens dat de 3DS een Tegra 2 zou gebruiken.
http://www.eurogamer.net/articles/european-3ds-launch-by-early-next-year mogelijke releasedatum nieuwe ds
Goldeneye voor de Wii Damn , dan moeten ze werl van hele goede huize komen willen ze aan allen verwachtingen voldoen ! Anders wkan dit wellicht na het spelen ervan DE grootste teleurstelling van het jaar worden ben benieuwd.
Maar die Goldeneye is dus een remake of een totaal nieuwe game? Het zag er imo echt niet uit gewoon, wat een kartels zeg:. Niet dat ik zo'n graphics hoer ben, maar ik kan me indenken dat je na een uurtje spelen met knallende koppijn zit te spelen. Dat kan toch niet meer. Deze E3 faalt, al die move/wii/kinect shit. Dat Nintendo als winnaar uit de bus komt zegt al genoeg. Faal van Sony en Microsoft. Het enige wat deze E3 nog kan redden is een nieuwe Elder Scrolls.
Zo "faal" vond ik Sony & Microsoft nou niet. Ja Microsofts presentatie was de slechtste maar die van Sony ging wel. Af en toe beetje veel gedram over Sony will lead, 3D, Move, 3D, PSP, 3D, Move, PSN, Move, 3D.... ZzZzZzzz maar ok.
Bron: Playstation EU Blog En het kost €15/maand of €50/jaar. Best goede deal, kan MS nog wat van leren. En het belangrijkste van al: alles wat er nu is, dus ook het online gamen blijft gewoon gratis.
Maar zei ie ook niet dat die games in je bezit zouden blijven *gedurende* je abbo. Dus als die afloopt ben je je games kwijt? Hopelijk heb ik dat verkeerd gehoord.
kan ik me bijna niet voorstellen, zou wel heel lame zijn. Dit is ook een slimme zet Al die trophywhores gaan zo alsnog het spel kopen
Nope, dat is wel een minpunt. Maar maakt het echt veel uit? Tegen dat je abbo verlopen is heb je die games waarschijnlijk toch al uitgespeeld en ben je al lang bezig met andere. Enkel voor de games van de laatste maand(en) maakt het iets uit, maar tegen dan heb je die €50 al lang terug verdiend en krijg je die games eigenlijk gratis... een gekregen paard kijk je nooit in de bek.
Maar dan moet je dus altijd een online verbinding hebben? En hoe zit het als ik een maand geen abo heb? Krijg ik ze daarna alsnog terug? Maar goed ik neem het ws wel voor een jaar. Heb LBP niet, je krijgt 3 maanden er gratis bij en er zit genoeg ander leuks bij
Als ik ben uitgekeken op een game verkoop ik ze meestal. Dat gaat op deze manier niet, dus heb ik er geld aan uitgegeven (want dat zou de enige reden zijn om PSN+ te nemen), maar wordt het me wel afgepakt als ik mijn abbo opzeg. Je betaald ervoor, maar bezit het niet. Netjes van Sony hoor. Ik heb gisteren trouwens het 3DS gedeelte gemist, werd er nog iets gezegd over een prijs? edit: Tijd voor een poll trouwens? Ik denk dat Nintendo dit jaar meer stemmen zal krijgen.
4 euro per maand....als ze regiovrij zijn 3,- euro. Jij zou vervolgens die spellen ook nog willen verkopen? Dat zou een beeeeetje een scheef systeem zijn vind je niet?
En om nog maar te zwijgen van het feit dat hier om digitale content gaat die je sowieso niet kan door verkopen . EDIT: Poll toegevoegd.
Nintendo just did it wel voor mij dankzij die 3DS. Jammer dat ie toch pas volgend jaar zomer uitkomt ofzo hier. Mario Kart 3D, nieuwe Pokemon (niet in 3D, care), films in 3D, die Zelda in 3D doen het toch wel voor mij.
Nah, vind ik niet. Maakt me niet uit hoeveel ik ervoor heb betaald, ik heb er voor betaald dus hoort het van mij te zijn. Ik kijk nog even wat ik doe. LBP hoef ik niet, maar Wipeout HD wat ze gisteren noemde is dan wel weer interessant. Maar als ik het doe ben ik wel gelijk verplicht om te blijven betalen om mijn games te houden... Hmmm. Wordt een dure bedoening dat PSN+ icm XBL Gold. @Modder: Zal wel die latino gast zijn als ik zijn posts hier bekijk. Ik ben nog aan het twijfelen tussen Sony en Nintendo. Nintendo had niet veel wat ik wilde, maar het was wel een goede show...
Ik ga voor Nintendo met die 3DS shizzle. Microsoft heeft niks boeiends laten zien dan wat spellen waarvan we al wisten dat ze uit zouden komen. Sony heeft imo ook hetzelfde laten zien als Microsoft alleen hadden zij die LE extra's. Owh, ik heb de show btw niet eens gevolgd maar heb de aankondigingen gelezen. En die 3DS ga ik ook niet kopen maar vind dat toch iets vets en nieuws waarmee ze zeker weer wat klanten weten te trekken.