Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ze blijven nog steeds onafhankelijk, dus zo'n Infinity Ward heisa kan Bungie niet krijgen.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
  3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    /jaloerst

Dit soort acties mogen van mij wel meer :cool:

4. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zow, da's niet verkeerd zeg!

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    het schijnt heel speciaal te zijn hoe het is gebeurd oid, maar ik snap er geen hout van...rare honkbal ook

iemand die het wel snapt?

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    2k Games had een competitie iets van perfect games halen.. en die kerel had het spel gekocht, binnen 24 uur dat de game uit was had hij dus al die perfect runs gehaald, stuk of 7.. en won daarmee geld I guess.

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Is misschien technisch niet helemaal correct maar een perfect game is dacht ik als een slagman ervoor zorgt dat niemand van het andere team... Ik had het toch niet helemaal juist volgens de wiki entry:
    In elk geval is een perfect game erg uniek want het is in de geschiedenis nog maar 18 keer voorgekomen!

En omdat ze de AI van hun nieuwe baseball game (MLB 2k10) zo goed/realistisch als in het echt inschatte dachten ze dat het dus ook niet zomaar (if ever) kon worden gehaald in hun game. De $1 million contest begon op 2 maart en was maar 60 dagen geldig. Misschien hadden ze dus ook niet gedacht dat iemand het ging halen.

8. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Met het "verlies" van first party dev Bungie komt nu goed nieuws terug. Insomniac games gaat multiplatform games maken voor EA!

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    R&C blijft sowieso van Sony toch, en licentie van Spyro hebben ze ook niet meer.

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    R&C vind ik maar meh...altijd al gevonden. En Resistance was wel ok, maar meer ook niet.

dus ach....

verder hartstikke dood hier, zonde!

Aan de andere kant, er verandert de laatste tijd ook weinig. XBL werkt beter dan PSN, ps3 heeft een paar eigen megasterke sp games.....

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ben wel benieuwd wat ze gaan maken, die lui hebben deze generatie alleen nog maar resistance en R&C spellen "mogen" maken. Hoop dat ze met iets nieuws komen waarin ze helemaal los gaan met de MP. Resistance was daar enorm ambitieus in. Het werkte allemaal nog niet zo geweldig maar ze hebben in ieder geval wel goede ideeen

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Nou ik denk dat het voor iedereen wel duidelijk is na het zien van wat de presentaties verschillende consoles ons gaan beiden het komende jaar.
    De Wii gaat gewoon lekker op dit tempo doo, de PS3 en al hun geweld gaan de tijd van hun leven tegemoet en de 360 kan het wel schudden op elk gebied zo'n beetje.

Wat de 360 voor mij is dit nu nog waard maakt is toch enkel de friends/party interface en Gears, verder boeit het me echt geen drol en stoor ik me aan de toch wel steeds merkbaar verouderde xbox die gewoon bijna niks kan. Sowieso dat ik nog steeds net zoveel als Amerikanen moet betalen die zo debiel veel meer als ons krijgen vind ik absurd, nu krijgen ze ook nog ESPN?

Vraag me ook echt af of die hele opzet met Cirque de Solei en ponchos niet bedoelt was om het nog een beetje intressant te maken en dat ze wisten wat voor gare meuk ze uitbrachten.

De Wii heb ik al en blijf het een te matig apparaat vinden, denk dat ik er wel Zelda voor ga kopen en uiteraart GOLDENEYE!

De PS3 ga ik binnenkort zeker halen. Blue ray, Blue-tooth, 3D(!)VEEL meer opslag, gratis PSN, Playstation world (die open MMO PS wereld ofzo), Uncharted, Heavy Rain, Agent (van Rockstar), God Of War, MAG, Modnation en Killzone 2-3.
    Dan nog de Move die me eigenlijk best nog wel leuk lijkt, het systeem is zo goed als 100% accuraat en met knoppen dus daar kun je gewoon veel meer mee dan het knullige Kinect. Heb zelf gecheckt en het menu en online interface werkt stukken beter dan de 360, het is ook nog's niet zo tergend traag in-game zodat je niet een halve minuut moet wachten voordat je een simpele invite kunt sturen, en dan nog's een halve minuut voordat je guide afsluit.
    Het stukje met Harry Potje zag er wat kinds uit maar zie er veel potentieel in, en dan nog Socom met die Wave kun je gewoon bijna als een muis richten.
    Ow en STEAM ook nog ff, dat is echt een geweldige stuk software op de PC al maak ik er weinig gebruik van is dit toch wel een hele grote stap de goede richting in.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  13. latino

latino World Fineszt Gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mij blijft 360 de beste console daarna de wii door de spellen en dan ps3 er is geen reden om voor mij ps3 te halen. move is alleen wat beter maarjah wat heb je daaraan als de spellen niet eens leuk zijn zoals die wii nu heeft. Kinect maakt veel meer kans dan de wii en move handsfree stem alles erop en eraan. De spellen voor kinect moeten alleen nog wel komen maar dat komt wel goed. Heb er vol vertrouwen in dat kinect veel meer uiteindelijk kan dan de wii en move.

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    360 nog steeds voor mij, geen enkele exclusive op de PS3 spreekt me aan.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    geen enkele? Echt nul? Sorry maar dat is toch onmogelijk? Ze hebben op alle vlakken exclusives.

Ik ben iig ook dit jaar weer blij met beide consoles!

en ook blij dat ik weer wat nieuwe hardware kan gaan kopen namelijk de Move en 3DS. Echter Kinect ben ik wat afhoudend in. Geen game gezien die me aanspreekt en de geruchten gaan nog steeds dat ie 150 euro zal gaan kosten.

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Maar als je optimaal van Move wil geniet is toch duurder? (er van uit gaande dat je nog geen cam hebt)?

cam + dildo en boute game = 100
    nunchuck = 30
    2de dildo = 50

Totaal: 180

Natuurlijk hoeft die 2de dildo niet waarmee je dan iets goedkoper uitkomt, maar zoals je kon zien op de presentatie is een redelijk aantal games dat wel 2 voor 1 persoon gebruikt.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    yup klopt, maar dat doet in de eerste instante financieel minder pijn....ik heb al een eye en ben dus voor 80 uit....die ander komt later wel :+

volgens mij is trouwens het hele pakket 100 ;)

dus cam + dildo + nunchuck + game

18. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Ben er vrij zeker van dat er op de foto enkel de cam + dildo + game stond.

Bron: Eurogamer

Move is blijkbaar iets goedkoper dan ik dacht en ik weet ineens de namen:
    Move + Cam + software = 60
    NC = 30
    Move = 40

Totaal: 130

Move is dus goedkoper als Kinetic echt 150 gaat kosten.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat is nou weer die starterdisc? Heb je die nodig? En waarom zit er in dat pakket niet die nav-controller? Zoveel kan je niet zonder dat ding?

dit was gisteren idd een mooi stukje

20. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar 1 Kinetic is genoeg voor 4 personen terwijl je 4 Moves nodig hebt als je dat voor elkaar wilt krijgen.
    Tenzij ik iets mis wat heel goed mogelijk is.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina