E3 2010

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 4 mei 2010.

?

Wie had de beste pers conferentie op de E3 van 2010?

1. Microsoft

24 stem(men)
    21,2%
  2. Nintendo

47 stem(men)
    41,6%
  3. Sony

19 stem(men)
    16,8%
  4. De Konami Dance Master-Japanner _O_

23 stem(men)
    20,4%
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik vind de Wii controls vergelijken met de twee nieuwe Motion systemen sowieso een beetje krom. De Wii is rond de release van de Move/Kinect alweer 4 jaar oud en zoals men weet gaat de ontwikkeling van techniek heel snel. Vind je het gek dat ze accurater zijn...

2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Hoogtijd dus voor de Wiii

3. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat denk ik ook. Ik hoop alleen wel dat we snel ook wat hardcore titels gaan zien voor Kinetic. Titels die verfrissend zijn en nieuw. Zeker mogelijk met Kinetic, maar zal vooral afhangen van ook het werk dat Microsoft nog zal moeten doen: de software voor Kinetic verbeteren: meer talen herkennen, meer bewegingen, preciezer, sneller, etc. Allemaal zaken die vanaf dag 1 nog niet optimaal zijn.

Wat dat betreft voelt de launch van Kinetic net als de launch van een nieuwe console. Wat je Dag 1 kunt spelen en zeg na 2, 3 jaar is een wereld van verschil. Denk alleen al aan het dashboard dat we nu hebben en waar we mee gestart zijn.

Ik hoop dat er al in 2011 games komen die dit zooitje ongeregeld bij xbw zal plezieren. Stelletje azijnpissers. }:] :b:

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Mag toch hopen dat ik over 3 jaar toch wel op mn xbox 720 zit te spelen ...

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Op de launch heb ik een kinetic in huis (misschien ook wel de nieuwe xbox) ... De show viel niet tegen. Maar ik moet wel zeggen dat ik onder de indruk ben van de 3DS. Ik ben toe aan een handheld

6. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha :+

Ik blijf erbij dat ik naam naam slecht gekozen vind. Natal was veel simpeler en vond ik veel stijlvoller. Ik moest serieus even terug op het Internet kijken v/d week om te zien hoe Natal nu ook alweer heet. 8)

7. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vraag ik me dus af. Ik weet dat het de bedoeling is om Xbox 360 zeker t/m 2015 in leven te houden. Wanneer en of er een volgende komt is nog niet bekend. Zal in ieder geval niet voor 2012 zijn, wellicht 2013.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja je kunt het ons niet kwalijk nemen als je favouriete platform zo een tergend slechte show geeft en eigenlijk niets echt boeiends voor het overgrote deel van hun huidige klanten laat zien. Tuurlijk er waren wat games maar die waren alweer oud nieuws.

Maar goed, de doelgroep die Natal wil aanboren kijkt geen E3s of volgt geen nieuws dus daar komt het toch neer op reclame en spellen die er leuk uitzien in de winkel. Al hadden we met z'n alle anderhalf uur naar een verse drol moeten kijken uur had het weinig uit gemaakt op dat gebied.

Zijn er nog evt plannen om een soortgelijk systeem als Move te doen? Zonder genotsknots maar wel met knoppen?

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik was er eerlijk gezegd nu wel klaar voor geweest. Maar goed, blijkbaar loont het niet want je hoort nog geen van de 3 grote spelers over een nieuwe console praten.

10. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het geen tijd voor een xboxworld spinoff site nu? Nintendoworld ofzo? Ik heb best behoefte aan zo'n site. Ik denk dat het wel aardig publiek zal trekken ;)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    2015? Word even niet goed :+ De huidige xbox toont steeds meer de gebreken, en ik erger me met de dag meer aan hoe zwaar gelimiteerd hij eigenlijk wel niet is, qua hardware en software. Dit trek ik echt niet nog 5 (!) jaar. :emo:

12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    joh dat houdt de 'jullie' alleen maar scherp ;)
    ach en representatief zal deze groep ook niet echt zijn.

Maar ik sta altijd open voor nieuwe dingen, maar Kinect heeft op dit moment nog niks waarvoor ik het zou gebruiken.

Heavy Rain met Move

http://www.psonly.nl/videos/4992/E3:_Heavy_Rain:_Move_Edition_-_E3_2010_Trailer/

hoop niet dat het spel nu opnieuw uitkomt trouwens.

edit: Valve over de ps3

http://www.psonly.nl/nieuws/25835/E3:_Valve_prijst_open_PS3_platform/

Is MS dan toch TE kritisch mbt zijn content? (kijk bijv bij user generated spul)

al praatte Gabe een paar jaar terug een heel ander praatje

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ooo nice _O_ zal trouwens wel met een update gebeuren, net als Tiger Woods Golf.

14. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat het om meningen gaat:
    http://xbox360.ign.com/articles/109/1096820p1.html

IGN is toch een toonaangevende site en helemaal niet pro-MS, dist ons heel vaak en die noemen het de beste show ever van Microsoft. Getting better each year.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    @ Dr0Kz: irritatie mbt de hardware van de 360? Hoezo?

edit: mbt de ignstukken.

dat laatste stuk. Welke games dan? Het waren alleen maar dergelijke partygames

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    MGS 3DS video:

[yt]5D92S9unF88[/yt]

Ziet er goed uit! :)

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Toppie werk van XBW mbt de Frontpage.
    Ben weer een beetje bij. :)

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mag wel even gezegd worden idd! :thumbs:

19. MrX

MrX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wellicht kunnen we de Poll ietske veranderen qua vraag? De beste show is wellicht wat voorbarig, het gaat tenslotte over de PC. Wie weet stelen wij alsnog de harten van iedereen als ze eenmaal gespeeld hebben met Kinect???

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Stuur maar eentje op, dan zal ik mijn stem veranderen :cool:

Deel Deze Pagina