Apple iPhone [Deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Owja, Angry Birds en Crush the Castle heb ik ook gespeeld. Die waren ook nog wel grappig

Real Racing HD vond ik maar niks, waarom zou ik dat in vredesnaam gaan spelen als ik ook PvZ HD kan gaan doen :D

2. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Wut :{?! Hoop toch dat dat dit jaar niet het geval is :confused:! Sta bij T-Mobile en Belcompany in Den Bosch redelijk bovenaan op de voorlopige reserveringslijst en ze bellen in volgorde voor de definitieve reserveringslijst, dus sta daar dan hopelijk ook redelijk bovenaan! Maar zou t wel genaaid vinden als ik dan nog eens bijna 2 maanden moet wachten :x!

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    :D sluikreclame:)

4. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Wordt ik nu ook gearresteerd. 8)

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Ja, met een enkeltje Zuid Afrika ;)

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Is goed. Ben daar 2 jaar geleden geweest en heb altijd gezegd dat ik nog een keer terug ga. :cool:

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag ff micro-sim gehaald bij t-mobile, 2 stuks voor 10 euro :)

8. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Las net dat de preorders van Amerika nu al zijn verschoven naar 14 Juli voordat de eerste mensen hem daar nu krijgen. Denk nu niet meer dat we in NL in Juli een iPhone gaan zien, laat staan dat je hem in Juli zal krijgen. Could be wrong, maar als Amerika al zo vertraagd wordt en Europa toch meestal het lulletje is wat dat betreft en NL helemaal dan is de kans groot dat wij ze later pas gaan krijgen. Zou me niks verbazen als we de eersten pas eind augustus gaan zien.

9. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag het tot februari duren. :)

10. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Dan heb je ieder geval kans dat ie in februari te krijgen is zonder eerst een maand op een wachtlijst te staan ;)

Mark my words, hij gaat Internationaal uitgesteld worden, en aangezien NL pas bij de tweede lichting landen hoort die em krijgt kan het voor NL nog wel eens lang wachten worden. Jamerrr

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  11. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    We zullen eerst 's afwachten.
    Volgens mij was dat de tweede batch in Amerika, die in juli komt.

Laatst bewerkt: 16 jun 2010
  12. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mensen die em op de 2e dag in Amerika besteld hebben daar is de datum al van verschoven naar half Juli. En ze zijn nog maar net begonnen met preorders in Amerika en ze verschuiven de datum nu al naar de datum dat hij in Europa zou moeten uitkomen.

Kijkend naar de launch van de 3G wat ze toen deden was ook bijna alle phones in Amerika houden en een paar doosjes naar Europa sturen, zodat Amerika genoeg heeft en Europa maanden met een paar telefoontjes moet doen en er lang een groot tekort is en je weer heel lang op een lijst kan staan. :thumbs:

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Begin augustus is ook goed. :+
    Zit van 10 juli t/m 31 juli toch op de Filipijnen.

14. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    laat maar lekker uitstellen, mijn abbo loopt pas in februari 2011 af en dus kan ik pas in december een iphone halen :+ Btw, waarom zijn de T-mobile abbo's zoveel goedkoper als de gewone abbo's? Zit er een addertje onder het gras :+

15. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dan kan je in november een nieuwe halen :cool:

16. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Vandaag ook in Breda nog ff bij T-Mobile langs gegaan om me op de voorlopige reserveringslijst te zetten! Die was helaas al een stuk voller dan in Den Bosch (waren al op pagina 2 bezig, stuk of 30 op één pagina ofzo?) :{! Ook nog bij iFactors langs geweest, die krijgen de iPhone 4 ook sowieso, alleen doen ze niet aan reserveren, gewoon wie t eerst komt, wie t eerst maalt! En hij verwachte dat ze er echt maar heel weinig zouden krijgen :{...Ziet er dus niet echt positief voor me uit :+!

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, als ik dat zo hoor vraag ik me af of ik hem eind september uberhaupt al kan krijgen. Dan loopt mijn contract al af..

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Probleempje met het Pushen van de mail bij MobileMe.

De mailtjes worden niet meer automatisch naar mijn iPhone gestuurd.
    Heb natuurlijk eerst alle instellingen gecontroleerd in de iPhone maar daar staat alles normaal aan.
    Gisteren werkte alles nog normaal !

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien dat het morgenochtend weer normaal werkt: http://www.iphoneclub.nl/76821/me-com-morgenochtend-twee-uur-offline/

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn werkgever had mij om 13:33 een belangrijke mail gestuurd en ik kon die alleen handmatig binnen halen.
    Het Pushen naar Mail (Mac) werkt wel normaal.

Het pushen van iCal en Contacten werkt wel normaal.
    Het pushen naar Mail (Mac) duurt ineens ook veel langer , dus zal het probleem wel bij Apple liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina