Vanavond om 22 uur om wat preciezer te zijn, al weet ik niet waar je hem in video stream kan volgen. Gamespot, IGN, Youtube, GT lijken hem allemaal niet uit te zenden. IGN heeft wel een live blog.
Idem! Qua nieuwe games aankondingen valt de E3 wel erg tegen. Geen nieuwe GTA Geen nieuwe TES Geen nieuwe Half Life (episode) Geen nieuwe grote game van Microsoft / Sony En zo zijn er nog wel een aantal... Ik snap dat de kans vrij klein is van sommige hierboven, maar toch. Moet wel zeggen dat de meeste games die al zouden komen er dan wel weer erg goed uit zien, die gepresenteerd zijn op deze E3.
Rare slaat zichzelf voor haar hoofd dat ze weg zijn gegaan bij Nintendo. Ze zijn zelfs niet eens een schaduw meer van zichzelf.
http://www.banjo-threeie.com/ EDIT: laat maar, site bestaat al een tijd. Dacht dat het misschien een nieuwe Banjo game oid was. Rare is dood voor mij, verwacht echt geen legendarische games meer van die kant iig, jammer.
Konami PC kan je bekijken op de Konami site... die zoals gewoonlijk bij Konami plat ligt. Later zal hij op de bekende sites zoals GT online worden gezet.
Lame dat de konami PC niet op youtube.com/e3 is.. Wel grappig dat Nintendo wel de goede games van rare blijft uitbrengen. Zoals Donkey Kong en Golden Eye
Ze zijn al 12 minuten te laat met beginnen. Te minste als het al niet begonnen is en de stream 12 minuten achter loopt.