Werd van internet gekickt Tobias (het stond nog 0-0 na 20 min), vriendin is er nu dus kan nu niet meer spelen. Vaag gedoe Doen het iig morgenavond wel of vrijdag.
Dat hoor je me idd niet zeggen, ik speel anti-voetbal, dus als ik win is het vaak onverdiend. Maar die eerste bal, dat breekt je gewoon, wat een kutgoal. Terwijl ik je netjes buiten de 16 hield. en zoveel overtredingen tegen terwijl ik alleen met verdedig. Daar wordt ik echt gaar van. Als ik je de eerste wedstrijd op gelijk hou, wat best aannemelijk was, ik ging vol voor de 1-1 (al is dat niet vaak te merken aan mijn speelspel) maar alle linies schuiven dan op om dichter bij de goal te komen. en dan valt er zo'n kutgoal, geplaatst schot buiten de 16. Dan is tie gespeeld. 2e wedstrijd is dan een utopie met mijn speelstijl. Daarom baal ik.......
TobiasBB (Lecce) - Dyonko (Nantes) 2-4 Dyonko- TobiasBB 5-1 Ik door dus, denk dat het wel terecht was
Die knakker waar ik tegen moet hoor ik nooit wat van is ook al lang niet online geweest en krijg hier ook nooit reactie helaas!
Hier even een berichtje. Sorry dat ik niet reageer maar heb het erg druk met het afronden van school en heb weinig tijd om te gamen... Schrijf bij deze Looney maar in voor de volgende ronde. Volgende keer beter jongens.
En ik ben ook door naar de volgende ronde. Het was even puzzelen maar vandaag hadden we beide tijd. fcdanny - TBY83 3-2 fcdanny - TBY83 2-0 Het ging trouwens wel goed gelijk op!