Het is begonnen, maar de live stream van Konami kan het blijkbaar niet aan (en loopt iets achter). EDIT: Hij werkt terug.
\o/ Moet nog steeds deel 1 spelen, was hem al helemaal vergeten. Oh, nieuwe Silent Hill misschien? En ik zag MGS: Rising voorbij komen.. hopelijk zien we wat meer gameplay en info! Ik ga het niet volgen though, moet me slaap inhalen. Gisteren om 03.30 gaan slapen. Ik hoor het morgen wel.
Juist een rapper bij 1.000.000 punten. Je kan waarschijnlijk ook mee neuriƫn, zoals bij singstar Oh nvm zit weer helemaal niet op te letten. Ging over views
Boring, ik zie morgen wel of er meer stuff is geshowed betreft MGS: Rising, en PES 2011 natuurlijk! Adios! o/
Hmm, toch had ik gehoopt op die nieuwe killer instinct. Aangezien rare zo vaak hints vrij geeft over die game. Is dit toch wat een anti-climax. Tsja... casual rare...
Wat is dit dan? Mexicaans worstelen de game? Edit: Wat een lul, hij houdt die belt verkeerd om. Edit 2: Wat sleeeeeeecht....
Wie wacht hier nou op. Volgens mij kan je die titel niet eens normaal uitspreken als Amerikaan. LOL Catfight!
Staat ergens hierboven. Weet niet of je hem echt wilt zien, want wat ik tot nu toe heb gezien was om te huilen.
http://mfile.akamai.com/73487/live/reflector:49700.asx Saw II, meende dat deel 1 niet eens zo goed was.