Pro Evolution Soccer 2011

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Lijkt mij niet dat EA zomaar hun Bundesliga licentie afstaat dan, die komen echt wel weer met een zak geld op tafel voor een nieuwe contract voor de licentie.
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Dan is het inderdaad een andere licentie :thumbs: Dat klinkt heel goed, laat het please de Bundesliga zijn, ik wil graag Bayern slachten in de CL :D
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wow, dit ziet er echt goed uit. Veel belovend! Krijgen we dan toch een goede PES?.. Dit is al een grote stap in de goede richting. Jammer dat die trick van Ronaldo wel erg snel en plakkerig is, dat moeten ze nog wel 'ff aanpassen.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    De bal ligt dan natuurlijk wel bij de Bundesliga, die kan opteren voor 2 zakken geld... Van Konami & van EA! ;)

    Ik vind licenties zelf niet van levensgroot belang, zeker ook nu je bij de xbox 360 behoorlijke option files kan gebruiken!
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    EA moet zowieso betalen voor licenties, je betaald alleen meer als je het alleenrecht wil en daar een contract voor afsluit. Misschien dat EA denkt dat het op dit moment helemaal niet uitmaakt of Konami ook de licentie van de Bundesliga heeft gezien de verkoopcijfers van Fifa tov PES.

    Waarom zou je als EA zijnde opnieuw een contract afsluiten voor het alleenrecht van een bepaalde licentie als je de concurrent lichtjaren voor bent? En daar dus veel meer geld voor neerleggen dan eigenlijk nodig is? Alsof EA zou verwachten dat Konami gamers weghaalt bij Fifa omdat Konami ook de licentie van de Bundesliga heeft?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zelf heb ik gewoon liever dat ze beide alle licenties hebben. Ik ben wel iemand die alles gewoon echt wilt hebben, anders is het gewoon gaar.

    Heb echt minder plezier in PES dan in FIFA omdat de Engelse competitie bijvoorbeeld geen licentie heeft. Speel ik met een gare FC Londen ofzo in plaats van Chelsea, vind ik niet tof. :+
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen last van, ik gooi vrij snel een patch eroverheen. Met alles erop en eraan that is. Dus ook echt clubliederen van heel veel teams en landenteams e.d..

    Ik vind het ook wel vet om gewoon alle licenties te hebben overigens hoor, dat hoort er gewoon bij. Als je realisme wilt dan hoort dat ook. Ik zou PES alleen niet laten liggen omdat er een licentie niet bij zit. Dat dan weer niet.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik lees net "Masterleague modus kan online worden gespeeld". Hoe tof is dit! :D
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jij hebt zeker PS3? Is helemaal geweldig ja, die option files! Dat is dan wel weer de kracht van PES, de edit mode. Hoop dat er nog wat nieuwe features voor de edit mode worden aangekondigd!
     
  10. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Kan volgens mij ook met de Xbox 360 tegenwoordig. Yep. Google maar eens.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Oe, dat is wel tof. Even op google kijken dan. :D
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het ziet er weer goed uit hoor :)
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Edit functie van de xbox 360 is niet zo uitgebreid, waar je bij de PS3 foto's kan inladen moet je bij de xbox 360 alles handmatig doen. Ik heb die option file ook geinstalleerd, van dichtbij zie je de pixels wel behoorlijk, maar via camera wide is het gewoon goed te doen!
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Welke option file gebruik jij?
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Weet ik ff niet zo uit mijn hoofd. Mgwlee zet ze altijd even voor me op een USB stick.
     
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Die option file klinkt wel interessant, misschien toch nog even PES2010 scoren voor de PS3 :)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Vraag het 'm 's even.
    Want heb wel een option file gevonden maar daar zitten geen clubliederen in. :+
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Teleurstellend. Ik zal het ff aan hem vragen. Ik heb wel een tweede optionfile gekregen, maar ik weet niet of dat van hem was of van een andere vriend. Ik ga ff voor je informeren.
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Thanks! :cool:
    Nu eerst even PES 2010 kopen. 8)
     
  20. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Riv, als je die option file hebt wil je me dan even een PM sturen? :+ Dan ga ik nu ook even PES2010 regelen 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina