Co-op is een te "zwaar" woord voor datgene dat speler 2 doet. Aan de andere kant zijn er levels waarbij een beetje hulp erg handig is. Vooral als je in SMG1 ging voor de 120 sterren. Bommen die kunnen worden tegen gehouden, vijanden waarbij het kan. Er kunnen sterretjes op worden geschoten. Nog een extra sprongetje, aanwijzen waar iets handigs is etc...
Ik vind het een sterk spel, alleen sommige prankster sterren vind ik een beetje zwak. Muntjes verzamelen binnen een bepaalde tijd. Of een baas verslaan binnen een bepaalde tijd. Een beetje een goedkope manier om het aantal te verzamelen sterren te verhogen. Maar voor de rest alleen maar lof hoor.
Je kunt het zien als goedkoop, maar je kunt het ook zien als een challenge voor de meer hardcore gamers.
Dat kan, want ze zijn zeer pittig. Ik heb nu 39 sterren, maar nu vind ik het spel best moeilijk worden. Ik ben niet zo'n pro gamer, dus ik zie al regelmatig het Game Over scherm.
Ik vind er ook hele moeilijke tussen zitten. Yoshi op die hindernisbaan met Prankster Comet al gedaan?
Die heb ik wel geprobeerd, maar daar was ik snel mee gestopt. Het zou al moeilijk genoeg geweest zijn zonder al die meteorieten. Het leuke van dit spel is tenminste dat je het gewoon kan overslaan.
Ik heb het nu even gespeeld(eindelijk me Component kabel binnen ) maar het spel is onwijs goed!, ik vind de Motion Plus ook veel beter werken dan zonder want zonder had ik soms wel problemen mee, maar ik kan het nu nog niet echt spelen want ik moet zo naar een Muse concert
Heb SMG2 al liggen vanaf de release en nog niet eens gespeeld Maar als ik het zo hoor word het weer vloeken met de comet stars Ben altijd zo iemand die gewoon alle sterren MOET halen....
Daarom vroeg ik dat ook. Ik wist niet eens dat er ondersteuning voor Wii Motion Plus in de game zat. En smok3y, dat heb ik inderdaad ook. Ik moet en zal ze allemaal halen. Die ene van Yoshi is inderdaad al irritant. Dat level is normaal al kut, maar nu stoppen ze er nog eens vallende meteorieten bij.
Zag de game (€35) gisteren liggen bij de MM en wist niet of de Motion Plus verplicht was. Had geen zin om zo'n onnozele niets wetende medewerker iets te vragen.
Morgen maar eens een bezoekje brengen aan de MM. Het is al weer een behoorlijke tijd geleden dat de Wii is aan geweest , hoop dat dat ding het nog doet