Fifa World Cup Toernooi 3,5 - 4 star

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mk katti, 2 jun 2010.

1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Tobias, kun je nu?

2. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Kroatie - Ierland 5-0

3. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ierland 0-5 Kroatie

Ik weet niet meer wie er gescoord heeft aangezien richard na de wedstrijd waarschijnlijk zijn xbox uitdeed.
    De game laggde wel smerig zeg en ik weet het of jij er last van had maar ik wel.
    Als nog 5-0 gewonnen waarin hij in de eerste 10 minuten sterker was en ik in de rest van de wedstrijd.
    Gelukkig voor hem was het bij 5-0 gebleven aangezien ik in de 2e helft veel kansen kreeg.

4. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Gelukkig voor jou misschien wel dat mijn 3 eerste schoten op de paal belandde:p

5. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Tja me keeper had geen goede dag :+
    Slaat 2x onder de bal door waardoor je bal op doel belande waar de keeper hem normaal had moeten hebben.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ronaldo of ExoSkeleton. Hebben jullie tijd zometeen?

Ik speelde net tegen Ronaldo maar hij heeft een connectieprobleem.
    De eerste 2 wedstrijden lagde hij er bij de aftrap uit.

Toen hoste hij hem, kwam ik in de 9de minuut 1-0 voor en in de 15de minuut lagde hij er weer uit.
    Hij was meteen offline dus ik weet zeker dat het niet aan mijn connectie lag.
    Hoe gaan we dit oplossen?

Gewoon nog een keer proberen waar ik een 1-0 voorsprong krijg en we in de 15de minuut verder gaan?

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  7. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit Ronaldo ?

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Ja klopt het fucking raar volgens mij gaat me xbox kapot ofzo... Ik laggde alleen niet maar ik krijg een melding van disc is unreadable en ik krijg dat ook als ik Fifa 10 speel terwijl allebei de spellen 100% krasvrij zijn ik heb gekeken voor krassen maar er zit niks ook heb ik de cd gepolijst dus er kunnen gewoon geen krassen opzitten.. Slaat echt nergens op. Ik laat me xbox wel ff afkoelen ofzo en anders word het maar opsturen denk. Ik was btw niet meteen offline ik had je daarna nog een x geinvite en een bericht gestuurd dat ik nu denk wel de wedstrijd kon uitspelen maar dat jij gewoon 1-0 voor zou staan. Alleen ik kreeg geen antwoord toen ben ik offline gegaan.

9. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De wedstrijd tussen viktortje en cronaldo word in zijn geheel overgespeeld. Viktortje staat met 1-0 voor. Als er weer een disconnect komt van Ronaldo zal hij helaas genoegen moeten nemen met een 3-0 verlies. Ik probeer niemand te benadelen, maar dit is de regel, er kan ook niet over gediscusieerd worden. Succes

10. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Ja klopt, de eerste keer invite ik je toen ik zag dat je nog online was, toen was je weer offline en weer online.
    Bij het potje waar ik 1-0 voorstond en er stond dat de match gestopt was keek ik in me FL en zag je niet staan. Dus dacht ik dat je Xbox was uitgevallen. Aangezien VS-Slovenie toen weer begon ging ik die maar kijken en had ik niet meer gekeken of je online kwam of was.
    Maarja we proberen het op Katti's manier nog een keer.

11. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Dit verhaal klinkt mij erg bekend in de oren! Vrees het ergste voor je man :{
    Kreeg ook in eens bij Fifa World Cup en Red Dead Redemption de meldingen dat de Disc unreadable was of spontaan bleef het scherm freezen.
    Na verloop van tijd de rode lampjes mogen ontdekken! :'-(
    Nu nieuwe gekocht met meteen weer eens Xbox Live \o/

12. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Godverdomme ik ga echt geen nieuwe xbox kopen |:-. Als ik de RROD krijg stuur ik hem op naar MS en die maken hem maar anders is het dag xbox :mad:. BTW me spel blijft niet hangen als ik Modern Warfare 2 speel :confused: alleen bij Fifa games WTF

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ik kan vandaag eigenlijk de hele dag wel maar ga wel voetbal kijken!

15. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Degene die tijdens de wedstrijd op Live zit is gek :cool:

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    richardbakker, wanneer kan je spelen? Evt morgen?

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    ik kan ook vandaag. Dus richard, kan je gelijk 2 vliegen in 1 klap slaan!

18. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    vanavond na 6uur ben ik er wel :)

19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Kun je vandaag?

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Zwitserland - USA 3-1 (USA Leaves)

Inler 2x
    Frei

Ik stond snel 2-0 voor waarna USA het initiatief pakte in de eerste helft, dat leidde tot de aansluitingstreffer.
    In de tweede helft ging ik aanvallend spelen aangezien USA moest komen, en daardoor ben ik in de tweede helft geen één keer in de problemen gekomen. Uit 1 van de vele kansen maakte ik de 3-1.
    Een paar minuten later trapte ExoSkeleton mijn aanvaller neer waardoor hij rood kreeg en ik een vrije trap op randje 16. Toen leavde hij... beetje jammer aangezien het doelsaldo flink had kunnen oplopen en dat voor mij het verschil tussen groepswinnaar en nummer 2 kan zijn.

Ik kan morgen en overmorgen niet spelen omdat ik me Xbox niet ter beschikking heb.
    Ronaldo is 20 uur offline en ik was de hele dag online dus ik kan er niks aan doen dat ik de derde wedstrijd niet heb gespeeld. Zeker aangezien ik 3x tegen hem wou spelen maar er toen dus problemen waren met een unreadable disc.

Laatst bewerkt: 20 jun 2010

Deel Deze Pagina