Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    De twee onderstaande trailers vallen me toch een klein beetje tegen en ondanks dat ik eerst zo positief was dat alles hetzelfde als Fallout 3 was gebleven krijg ik nu de indruk dat er echt helemaal niets veranderd is aan het technische gedeelte van de game.

[GT]700686[/GT]

[GT]700684[/GT]

Even afwachten nog....

2. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Ik had gehoopt dat ze het meer het gevoel van een FPS zouden geven. Het richten met die wapens werkt gewoon voor geen meter in de Fallout engine, waardoor je eigenlijk kansloos bent als je niet constant VATS gebruikt. Aan de trailer te zien hebben ze hier nog niks aan veranderd helaas...

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een supergrote Fallout 3 fan, maar dit kan mij toch echt een WOW gevoel geven helaas. De game wereld staat niet stil en we worden steeds meer verwend met prachtige graphics en animaties. Ik baal er echt van dat ze niks aan de houterige animaties gedaan hebben. Ongetwijfeld is het wel weer een game waar ik uren achter zal zitten, dit zijn typisch van die games waar je geen videos van moet zien maar gewoon moet spelen.

Want als ik nu Fallout 3 zou gaan doen, dan zou ik er gelijk weer super veel plezier aan bleven.

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Op dat tweede filmpje hoe die mannetjes weglopen :lol: ziet er echt niet uit gewoon.

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Sinds ik Alpha Protocaol heb gespeeld, wat ook werd ontwikkeld door Obisidian, hou ik mijn hart vast voor FNV... ik ben bang dat het een deceptie gaat worden ...

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Maar is dit niet een ander team binnen Obsidian die de game aan het maken is? Plus mensen die aan de vorige Fallout (1 en 2) hebben gewerkt, plus dat ze gewoon alles gebruiken wat Fallout 3 goed maakte en er nog wat bovenop doen. Denk echt niet dat ie slecht zal zijn qua gameplay hoor :)

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Laten we het hopen. F3 was een top game en ik ben voor nog zo'n game...

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Precies, en qua look en alles is het precies Fallout 3, dus daar kan het niet mis gaan. Alleen als de missies bijvoorbeeld heel saai of dom zijn of het verhaal heel zwak is, dan kan het misgaan. Dat zie ik niet gebeuren.

9. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mijn idee, New Vegas word gewoon weer zo goed als Fallout ;) Denk niet dat we ons zorgen moeten gaan maken.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Denk ik ook niet. Toen Obsidian met het werk van Bioware aan de slag ging voor een KotOR2 was dat ook een uitstekend spel, ik verwacht nu niets anders.

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Exact, dat is eigenlijk hetzelfde zoals Treyarch met het werk van Infinity Ward aan de slag ging, voor WAW.

Alpha Protocol was volledig hun eigen game, en iets is daar vreselijk misgegaan. Het idee was tof, en sommige dingen in die game zijn nog best nice ook maar voor het grootste deel is de game maar matig.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, ok, ok, look on the bright side... Ik hoop het met jullie mee :D

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    E3 hands-on, met de gerustellende woorden dat Obsidian het beter gaat dan dan bij AP:

Zou het dus toch goed komen ? ;)

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of het goed komt weet ik niet, maar ik koop hem toch wel, want het is Fallout.

15. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Fallout: New Vegas gaat ownen, let maar op.

16. kos5000

kos5000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat het verhaal gewoon goed word, kom op het zijn de mensen die Fallout 1 en 2 hebben gemaakt + Bethesda let ook op hun.

Het enige is dat de graphics en animaties er echt gedateerd uitzien...

17. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    EXCLUSIVE FALLOUT: NEW VEGAS
    PRE-ORDER BONUSES!

We're pleased to announce Fallout: New Vegas digital pre-order packs are now available in North America through participating retailers and will be available worldwide soon. The Classic, Tribal, Caravan, and Mercenary packs each contain in-game items offered exclusively through GameStop, Amazon, Steam, Walmart and Best Buy.

http://fallout.bethsoft.com/eng/home/home.php

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat een gedoe weer...

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik heb toch weinig met die shit, maar ik zie ook niet de meerwaarde van zulke stunts in.

20. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina