[XOne] Blur [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 mei 2010.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Alleen nog de fan runs (7 stuks). Jammer genoeg zitten er ook 5 destruction bij. Niks aan :9. Ik heb echt zovaak dat ik het niet haal, dan mis ik net 8 fans ofso 8). Zo moest ik vanmiddag 2300 punten halen, haal ik 2292 :'). Faal. Denk niet dat ik ook hard ga doen...

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

:+

Door het WK niet echt vaak gespeeld deze week, alleen vandaag nog even en zowaar de x3 streak gehaald met Neon in de party, mag ook in de krant. Het levelen gaat wel aardig snel als je elke keer even die daily challenges meepikt, 20.000 fans per sessie is wel lekker. Op verzoek van het dev team heb ik ook maar even een uitgebreide reply achtergelaten m.b.t. alle vastlopers. Het ligt trouwens wel degelijk aan team racing, vandaag weer een paar vastlopers en toen we daarna FFA gingen doen hadden we na 20 races nergens last van.

3. madd4

madd4 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    deze game is super vet :D mash is de bom evenals 4 player splitscreen i focking love it :D

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Mijn foto's worden al tijden niet meer goed geupload. :mad: Mijn laatste paar zelfs helemaal niet en de pagina op de site blijft steeds wisselen tussen verschillende oude foto's, maar niet de nieuwe.

Iemand die kan testen of het aan mij of aan de site ligt?

5. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Blur + Cookie = Aaaaah 8)

Momenteel al level 41/42 (weet het niet eens meer) maar het schiet al wel lekker op :D

6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Je deed maar iets van 5 potjes mee, aansteller :+

Inmiddels weer level 48 dus morgen is het weer tijd voor een nieuwe legend :)

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    I know.

8. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ik snap niks van de challange. First Last First. Ik heb het al 2x in Hardcore mode gedaan en in Racing mag het waarschijnlijk ook niet baten omdat het daar ook niet in lukt. Reed zonet ook eerst, gewacht tot de laatste en vervolgens met 10 sec gewonnen.

Ohja Tearaway challange ook een keer gehaald, had 40 seconden voorsprong op de nummer 2 _O_

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Bedankt dat jullie die photomode/site even hebben getest! 8)

10. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Jij altijd met die photomode 8) Je moet wat meer online spelen, ik heb nog maar 1 keer bij je in de lobby gezeten :mad:

:cool:

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen tijd om online te spelen, ik moet foto's maken! :+
    Qua tijd wat ik erin heb gestoken is alleen al de Photomode die €40 waard geweest. 8)

Begint bij jou de verveling nog niet toe te slaan na 1000+ races? :eek: (incl de beta)

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Nope. In de beta had ik inderdaad ook aardig wat races en dat waren maar iets van 5 tracks en een paar mods en auto's. De full game is véél uitgebreider en elke race is weer anders. De ene keer is het ontzettend frustrerend omdat je continu alle kanten op wordt geknald en de volgende race rijd je 3 minuten eerste en heb je nergens last van. Ik denk ook niet dat ik dit spel aan de kant ga leggen omdat ik het zat ben, meer omdat er andere spellen uitkomen. Gelukkig is dat voorlopig nog niet het geval dus ik kan nog even vooruit :cool:

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Cookie

vs
    MM

:cool:

Mijn player rank is nu gewoon hoger :+ Fuck legend mode.....

Vandaag was ik trouwens wel lekker bezig :D
    Scirocco (L)

Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nice. :) Verbaast mij eerlijk gezegd dat ik er nog niet genoeg van heb. Inclusief de beta zal ik op 300+ races zitten (alleen al online dus), en ik heb er ook nog lang niet genoeg van.
    Dat is erg bijzonder voor mij; vooral bij een racegame. :+ (de enige racegame die ik langer heb gespeeld dan Blur is Ridge Racer 6 :cool:)

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Wat heb jij toch altijd met die accuracy, ook hier is hij weer heel laag 8) Maar uiteindelijk ga jij ook wel in legend mode, zonder levelen is dit spel lang niet zo leuk.

Zelfde voor mij, ik heb ook niets met racespellen. Alleen Burnout 3 heb ik vaker gespeeld en uiteraard Outrun op Dos, maar dat waren dan ook geweldige spellen :)

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Haha klopt :+ Maakt niet of het een schietspel is of een racespel. Ik schiet altijd op helemaal niks. Die Long Reverse Bolt's leveren gewoon enorme scores op 8)

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gisteren weer even online gespeelt en het blijft toch leuk !

18. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga vandaag ook maar weer wat racen aangezien er toch geen boeiende wedstrijden zijn. De eerste paar races vanaf level 1 gingen dit keer in ieder geval niet zo bagger als de laatste keer. Normaal ben ik in 2 bochten wrecked na legend mode omdat ik de juiste mods nog niet heb.

19. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Maar jij bent ook niet zo goed Cookie, accepteer dat nou eens :+ 8)

Ben nu level 49, nog 28.000 xp en dan ben ik ook level 50! Gaat echt sneller dan ik had verwacht. Nog 2 races winnen met de Scirocco 24 en dan heb ik die candy paint :D

20. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    &%$#%@$#

NOOIT met Mark spelen... Hij had gewoon een winning streak van 5 in onze lobby, lucky bastard :mad: Het scheelde ook wel dat ik continu in zijn bolts en shunts reed als ik een bocht uit kwam, nog nooit zoveel pech gehad met dit spel :'-(

Edit:// Is hij weg word ik weer 3x achter elkaar 2de, dat is nu in totaal iets van 10x achter elkaar top 3 zonder win. Dit is echt niet mijn dag vandaag...

Deel Deze Pagina