[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees altijd alleen in deze topic en post nooit wat, maar wou wel even zeggen dat www.gamehubs.com goedkoopst is voor je gamingcard.
    19,99 euro als ik me niet vergis, word je gewoon ge-emailed binnen 24 uur.
    Een keer gehad dat de code niet klopte maar dan moet je gewoon terug mailen en fixen ze dat.

    :+

    Tijdje geleden wel gepost herinner ik me net, heb aardig wat progress gemaakt
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Bloodfeather&cn=Derreck
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
  3. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit nu op 60, maar ik weet nog steeds niet helemaal welke armour egt goed voor me is. Vooral agility en stamina, maar voor de rest...:$
    Hoop dat jullie wat tips voor me hebben, welke armour/wapen goed is om te halen enz.
    Dit is mijn eerste acc dus het maakt me niet egt uit of het PvE of PVP spec is ofzo...beetje de standaardzooi...
    http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&cn=Eglerion
     
  4. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0

    Van een rogue weet ik het ook niet. Wel weet ik dat je op 60 nog niet hoeft bezig te houden met je gear. Dat komt pas als je 80 bent gedinged.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    En straks begint dat hele liedje weer overnieuw.

    *Zucht.*
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het is natuurlijk wel handig dat je weet welke stats het beste voor je class zijn.

    Op je lvl gear zal niet veel meer boeiends zitten dan Agi en ATP. (Stam zit overal op)

    Later op 80 moet je mixen met ARP, AP, Hit, Exp en Agi.
     
  7. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry mn NES :p?
     
  8. DutchNeon

    DutchNeon Active Member

    Berichten:
    532
    Leuk Bevonden:
    0
    Needle Encrusted Scorpion (NES). Één van je trinkets.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Hier en daar begint het levelen van een char toch weer wat te kriebelen.
    Ben nu namelijk met mijn main de Loremaster aan het halen, proberen althans.
    Zit nu op bijna 2600 quests en ben bezig eerst Kalimdor te doen.

    Het spijt me te moeten meedelen dat het tanken mij toch vies tegenvalt. Heb nu het nodige gedaan, maar fok wat is het lastig.

    Pim, volgens mij was hij het, die zei dat ik beter DPS kon gaan doen.

    Misschien in de toekomst een healing char aanmaken en die levelen.
    Deze Paladin had ik namelijk gekregen, maar god wat staat het lelijk als er maar 26 quests op de hele char zijn gedaan.

    Mijn allereerste char was ook een paladin, maar wat ben ik het gruwelijk verleerd zeg. Niet zo zeer dat het met tanken te maken heeft, maar meer het onder controle krijgen van de char.

    Zo ontzettend die DK gewend. :'-(
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nintendo Entertainment System duh....:thumbs:

    Paladin is imo de makkelijkste char om te spelen. Ook is het de makkelijkste tank. Je spamt gewoon een lijstje van 5 en je bent klaar. Waarom zou je nog een healer gaan lvln? Je weet dat je als Paladin ook Holy kunt gaan ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat ik toch maar verder met Maple Story want van WoW snap ik niet zo veel op het eerste gezicht xd
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Misschien niet opgeven, maar vind het gewoon een beetje dope hoe deze Paladin er voor staat. 26 quests, wtf. :emo:

    Edit: Mount nummer 83 binnen. The Black War Ram. ^^ Heb ze nu alle 5 en van mij mogen er op deze manier meer mounts komen.

    Kan verdomme niet meer wachten op de Cataclysm mounts. Zal die Worgen eens snel naar exalted krijgen. ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2010
  13. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Wtf boeit het nou hoeveel quests een character gedaan heeft. Niemand die gaat zeggen dat je voor een raid minimaal 100 quests gedaan moet hebben...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Weet ik, maar zo lijkt de char zo leeg. ;)
     
  15. Fantastic

    Fantastic Guest

    Ik heb een vraagje wat betreft recruit a friend. Ik (speler a) heb speler b uitgenodigd en speler c heeft mij uitgenodigd. Dus A is gelinkt met B en C, kunnen wij nu met zn 3'en in een party en tripple xp krijgen ? Of werkt dit niet, en moet ik dus bij of B of C alleen in een party?
    Alvast bedankt.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net een hele tijd zitten skypen met mijn 2 trouwste vrienden in de game. Geweldig gewoon dat stel. Hele leuke vrouw. Haar vriend, Dyonosis Runetotem Alliance, hoorde ik alleen een beetje op de achtergrond. Gewoon een supergesprek gehad. Ik was wel wat zenuwachtig, maar het was ook heel fijn haar te horen. Dyonosis krijg ik ook nog wel eens aan de lijn. We hebben in het verleden, na intensief contact, veel gedeeld met elkaar. Om dan nu eindelijk hun eens te horen was echt supergeweldig. BFF for sure! Voorlopig alleen online hoor. ;)
     
  17. SysanApse

    SysanApse Guest

    Is het moeilijk om die <Flame Warden> title te krijgen ?
    Heb deze week toetsweek, en aangezien het festival 2 weken duurt vraag ik me af of ik die title ook volgende week kan halen.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ja, makkie :)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik neem echt geen spelers mee in mijn raid die minder dan 100 Qs gedaan hebben hoor! Sowieso moeten ze ook de Hogger achievement hebben om te bewijzen dat de l33t sk1llz hebben!!
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Daarom juist. Wellicht zet ik de boel van mijn alt daarom wel even op een halt. Leuk als je een char krijgt, maar op deze manier heb je er weinig aan. ;)
    Hou hem voorlopig wel hoor. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina